کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رشد ۱۷ درصدی فروش صادراتی نفت سپاهان

7 بهمن 1399 ساعت 11:18

فروش صادراتی شرکت نفت سپاهان در دی ماه امسال مبلغ ۵ هزار و ۳۲۹ میلیارد و ۲۲۲ میلیون ریال بوده که نسبت به آذر ۹۹ رشد ۱۷ درصدی داشته است.


 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   شرکت نفت سپاهان گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به دی ماه ۱۳۹۹ را منتشر کرد.
میزان فروش ماهیانه شرکت نفت سپاهان در دی ماه امسال ۸ هزار و ۷۱۰ میلیارد و ۶۱۱ میلیون ریال بوده که نسبت به آذر ماه ۹۹ رشد ۱۰ درصدی داشته است.
مقایسه فروش این شرکت در دی ماه ۹۹ با ماه مشابه در سال ۹۸ نشان می دهد میزان فروش شرکت ۱۵۴ درصد افزایش یافته است.
میزان فروش داخلی "شسپا" در ماه دی مبلغ ۳ هزار و ۵۷۶ میلیارد و ۹۸ میلیون ریال بوده که نسبت به آذر ۹۹ رشد ۳ درصدی داشته است.
بیشترین میزان فروش داخلی شرکت نفت سپاهان در دی ماه امسال، انواع روانکار به مبلغ ۳ هزار و ۲۶۷ میلیارد و ۴۲۳ میلیون ریال بوده است.
 فروش صادراتی این شرکت در دی ماه امسال مبلغ ۵ هزار و ۳۲۹ میلیارد و ۲۲۲ میلیون ریال بوده که نسبت به آذر ۹۹ رشد ۱۷ درصدی داشته است.
بیشترین میزان فروش صادراتی "شسپا" در دی ماه امسال، انواع روانکار به مبلغ ۴ هزار و ۸۵ میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال بوده است.
 شرکت نفت سپاهان از ابتدای سال مالی تا انتهای دی ماه۹۹ در مجموع مبلغ ۵۵ هزار و ۱۲۷ میلیارد و ۸۲۱ میلیون ریال فروش داشته که نسبت به فروش شرکت در مدت مشابه سال گذشته رشد ۴۴ درصدی را تجربه کرده است.


کد مطلب: 132445

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/132445/رشد-۱۷-درصدی-فروش-صادراتی-نفت-سپاهان

نفت ما
  https://www.naftema.com