کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عملیات روانی جدید هسته‌ای در غرب‌ علیه ایران

2 اسفند 1399 ساعت 7:12

خبرگزاری رویترز در تلاش برای فضاسازی علیه برنامه هسته‌ای ایران در آستانه تعلیق اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی تا زمان رفع تحریم‌های ظالمانه،‌ مدعی کشف اثرات اورانیوم در دو مکانی که بازرسان آژانس در ماه‌های اخیر از آنها بازدید کرده‌اند، شد.


 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    خبرگزاری رویترز جمعه شب در گزارشی مدعی شد که بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در بازدیدهای خود از دو مکان در ایران اثراتی از اورانیوم کشف کرده‌اند.
 رویترز این ادعا را به نقل از دیپلمات‌هایی که به نام یا حتی ملیت آنها اشاره نشده، مطرح کرده است.
این خبرگزاری انگلیسی در عین حال اذعان داشته است: «اگرچه این باور وجود دارد که مکان‌هایی که در آنها مواد [ذرات اورانیوم] کشف شده است به‌مدت نزدیک به دو دهه غیرفعال بوده‌اند، اما مخالفان توافق هسته‌ای از جمله اسرائیل می گویند که کشف فعالیت‌های هسته‌ای اعلام‌نشده نشان می‌دهد که ایران با حسن نیت رفتار نکرده است.»
به نوشته رویترز، هیچ‌یک از مقامات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی حاضر به اظهارنظر در خصوص این ادعایی که «دیپلمات‌ها» در گفتگو با رویترز مطرح کرده‌اند، نشده‌اند.
در حالیکه ایران طبق مصوبه مجلس در آستانه تعلیق اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی تا زمان رفع تحریمهای ظالمانه است، اقدام رویترز در انتشار چنین گزارشی نشان دهنده شروع عملیات روانی جدید غربی ها علیه ایران است تا در جنگ محاسبات به کارشان بیاید.

منبع: تسنیم 


کد مطلب: 133098

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/133098/عملیات-روانی-جدید-هسته-ای-غرب-علیه-ایران

نفت ما
  https://www.naftema.com