کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کمک پتروشیمی پردیس به مناطق زلزله زده سی سخت

5 اسفند 1399 ساعت 7:04

کمک های اهدایی شرکت پتروشیمی پردیس به منظور یاری رساندن به هموطنان زلزله زده شهرستان سی سخت به استان کهگیلویه و بویر احمد ارسال شد.


 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس اظهار داشت: یکی از مهم ترین وظایف اسلامی و انسانی ما در زمان بحران ها و بلایای طبیعی، همدردی و امدادرسانی فوری به هموطنان عزیزی است که در شرایط سخت گرفتار شده اند و شرکت پتروشیمی پردیس نیز که از شرکت های پیشرو در حوزه مسئولیت های اجتماعی است همواره در زمان حادث شدن بلایا و اتفاقات سخت در یاری رسانی پیشقدم بوده است.
 وی درخصوص کمک های پتروشیمی پردیس به هموطنان زلزله زده سی سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به استعلام های اخذ شده؛ مهمترین نیاز مردم زلزله زده در حال حاضر، مواد غذایی و بهداشتی است که جهت ارسال یک محموله شامل کنسروهای خوراکی و مواد بهداشتی و شوینده به مناطق زلزله زده اقدام فوری بعمل آمده و طبق هماهنگی های انجام شده کمک های اهدایی پتروشیمی پردیس با همکاری سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در بین هموطنان آسیب دیده توزیع خواهد شد.
 غلامرضا جمشیدی در پایان اظهار داشت: از خداوند متعال برای هموطنان آسیب دیده در این زلزله طلب سلامتی و تندرستی می کنیم و امیدواریم با یاری مردم عزیز و مسئولان اجرایی به زودی شاهد سامان بخشیدن به وضعیت زلزله زدگان باشیم.
 
 


کد مطلب: 133209

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/133209/کمک-پتروشیمی-پردیس-مناطق-زلزله-زده-سی-سخت

نفت ما
  https://www.naftema.com