کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قیمت سوخت واحدهای صنعتی و پالایشی در1400

5 اسفند 1399 ساعت 9:24

نمایندگان مجلس شورای اسلامی، قیمت سوخت واحدهای صنعتی، پالایشگاهی، فولادی، پتروشیمی و سیمانی را برای سال ۱۴۰۰ مشخص کردند.


  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    نمایندگان در نشست علنی نوبت عصر دیروز (دوشنبه، چهارم اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰، بند الحاقی ۳ تبصره یک لایحه بودجه ۱۴۰۰ را به تصویب رساندند که براساس آن به‌منظور اجرای ماده (۱) قانون هدفمند کردن یارانه‌ها، نرخ سوخت واحدهای پالایشگاهی، پتروشیمی، فولادی و دیگر واحدهای تولید فلزات و کانی‌های فلزی برابر ۳۰ درصد و واحدهای سیمانی برابر ۱۰ درصد و دیگر صنایع (به غیر از نیروگاه) برابر ۱۰ درصد قیمت میانگین خوراک گاز تحویلی به شرکت‌های پتروشیمی خواهد بود.
نمایندگان همچنین در بررسی یک پیشنهاد بنزینی در لایحه بودجه ۱۴۰۰، نحوه سهمیه‌بندی بنزین را تغییر ندادند و سیاست‌گذاری در این زمینه را به انجام کار کارشناسی بیشتر محول کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه بررسی بودجه، وزارتخانه‌های نفت، نیرو و صنعت، معدن و تجارت را مجاز به انتشار اوراق مالی اسلامی تا سقف ۳۵ هزار میلیارد ریال برای سرمایه‌گذاری در طرح‌های صنعتی و نفت و گاز کردند.


کد مطلب: 133226

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/133226/قیمت-سوخت-واحدهای-صنعتی-پالایشی-در1400

نفت ما
  https://www.naftema.com