کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق در قزوین

5 اسفند 1399 ساعت 12:05

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: یک دستگاه تانکر حمل سوخت و 30 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان بوئین زهرا با تلاش ماموران یگان امداد این شهرستان کشف شد.


 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    سردار علی ابراهیمی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، ماموران یگان امداد شهرستان بوئین زهرا حین کنترل خودروهای عبوری در محور "اشتهارد- بوئین زهرا" به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک شده و آن را متوقف کردند. 
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این خودرو 30 هزار لیتر گازوئیل قاچاق را کشف کردند، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد. 
سردار ابراهیمی ارزش این محموله را بنا به نظر کارشناسان دو میلیارد و 400 میلیون ریال برآورد و خاطرنشان کرد: پلیس بنا به وظایف اصلی خود در حوزه برخورد با مخلان امنیت اقتصادی کشور به طور جدی با عاملان قاچاق کالا و فرآورده های سوختی که ثروت های ملی و متعلق به همه نسل‌ها است برخورد و از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.


کد مطلب: 133236

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/133236/کشف-30-هزار-لیتر-سوخت-قاچاق-قزوین

نفت ما
  https://www.naftema.com