کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پتروشیمی امیرکبیر صنعت سبز شد

13 اسفند 1399 ساعت 17:56

شرکت پتروشیمی امیرکبیر؛برای سومین سال متوالی از سوی سازمان محیط زیست کشور به عنوان شرکت صنعتی سبز انتخاب شد.این دستاورد بزرگ به واسطه حفظ رعایت ملاحظات و پروتکل های زیست محیطی در پتروشیمی امیرکبیر به دست آمده است.


به گزارش نفت ما ،این مجتمع در ارزیابی سال ۹۸-۹۹ که از سوی سازمان محیط زیست انجام گرفته است توانست به عنوان واحد منتخب صنعتی سبز کشور برگزیده شود.
 
سازمان حفاظت محيط زيست كشور در راستاي حفاظت از محيط زيست و به منظور تشويق واحدهاي صنعتي و خدماتي و انتقال تجارب صنايع موفق در زمينه كنترل و كاهش آلاينده هاي زيست محيطي و ايجاد فضاي رقابت ، 
هر ساله از بين صنايع مختلف كشور نسبت به انتخاب و معرفي صنايع سبز كشور اقدام مي نمايد كه پتروشيمي اميركبير در اين ارزيابي توانست این موفقیت را کسب کند.
 
لازم به ذكر است شركت هايي ميتوانند در اين فرآيند ارزيابي شركت نمايند كه در سال قبل در ليست صنايع آلاينده كشوري قرار نداشته باشند. 
 
عدم قرار گيري نام واحد در فهرست صنايع آلاينده سازمان حفاظت محيط زيست در سال انتخاب، 
بهبود سيستم هاي پالايش و كنترل آلاينده ها،
مديريت بازيافت مواد زائد،مصرف بهينه حامل هاي انرژی،استقرار سيستم هاي پايش لحظه اي، استقرار مديريت زيست محيطي ISO14000، ارتقا سطح دانش و فرهنگ زيست محيطي مديران و كاركنان واحد 
توسعه فضاي سبز از جمله مواردی است که در ارزیابی سازمان محیط زیست کشوری لحاظ میگردد و پتروشیمی امیرکبیر توانسته از فیلتر موارد مذکور عبور کند و موفق به کسب نشان صنعت سبز شود.


کد مطلب: 133456

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/133456/پتروشیمی-امیرکبیر-صنعت-سبز

نفت ما
  https://www.naftema.com