کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انجام پرواز فوق العاده به لندن

16 فروردين 1400 ساعت 12:39

مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) از انجام یک پرواز فوق العاده به مقصد لندن در ۲۲ فروردین ماه خبر داد.


 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   طی ماه‌های گذشته و با شیوع ویروس جهش یافته کرونا موسوم به کرونای انگلیسی، پروازهای ایران به و از انگلیس و برخی دیگر از کشورها به حالت تعلیق درآمد و محدودیت‌های جدیدی برای رفت و آمد مسافران خارجی تعریف شد. البته این پروتکل تنها مختص ایران نبود و در بسیاری از کشورها نیز همین رویه انجام شد. حالا پس از گذشت بیش از سه ماه از ممنوعیت و تعلیق پرواز به و از انگلستان، پروازی فوق‌العاده در حال انجام است که در هفته آینده انجام خواهد شد.
حسین جهانی -مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) -  اظهار کرد: طبق مجوز اخذ شده از ستاد ملی مبارزه با کرونا و سازمان هواپیمایی کشوری یکشنبه هفته آینده ۲۲ فروردین ماه پرواز فوق العاده این ایرلاین به مقصد لندن انجام می شود.
وی افزود: پرواز رفت با شماره ۷۱۱ در ساعت ۹:۲۰ روز یکشنبه ۲۲ فروردین ماه فرودگاه امام خمینی (ره) را به مقصد لندن ترک کرده و در ساعت ۱۲:۱۰ به وقت محلی در فرودگاه هیتروی لندن به زمین می‌نشیند.
مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما ادامه داد: پرواز بازگشت نیز ساعت ۱۴:۱۰ از فرودگاه لندن به مقصد فرودگاه امام خمینی (ره) پرواز و در ساعت ۲۳:۴۰ وارد این فرودگاه می‌شود.
جهانی درباره پروتکل‌های در نظر گرفته شده برای مسافران این پرواز، گفت: همه مسافران با سن بالای هشت سال باید قبل از سوار شدن به هواپیما تست  PCR با پاسخ منفی داشته باشند و در ایران هم از آن‌ها تست گرفته می‌شود.

منبع: ایسنا 


کد مطلب: 134119

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/134119/انجام-پرواز-فوق-العاده-لندن

نفت ما
  https://www.naftema.com