کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

«کنترل تولید» پتروشیمی تندگویان، واحد برتر شد

21 فروردين 1400 ساعت 11:24

هم‌زمان با ثبت رکورد تاریخی و بی‌سابقه تولید پتروشیمی شهیدتندگویان در سال ۹۹، شرکت ملی صنایع پتروشیمی واحد کنترل تولید این مجتمع را به‌عنوان واحد برتر سال ۱۳۹۹ انتخاب کرد.


  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    هم‌زمان با ثبت رکورد تاریخی و بی‌سابقه تولید یک میلیون و ۱۰۴ هزار تن محصول در پتروشیمی شهیدتندگویان در سال ۹۹، مدیریت امور هماهنگی و کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی با ارسال لوحی از واحد کنترل این شرکت به‌عنوان واحد نمونه در سال «جهش تولید» قدردانی کرد.
شرکت ملی صنایع پتروشیمی هرساله بر اساس معیارهایی از قبیل سرعت، دقت و صحت اطلاعات ارسالی و همکاری و مشارکت، واحدهای کنترل تولید شرکت‌های پتروشیمی را ارزیابی می‌کند. در این زمینه، واحد کنترل تولید پتروشیمی شهید تندگویان به‌عنوان یکی از واحدهای برتر در سال «جهش تولید» معرفی شده است.
با وجود این، پتروشیمی شهیدتندگویان پس از اجرای چند طرح رفع موانع و گلوگاه‌های تولید شامل طراحی و ساخت مبدل‌های کارخانه CTA ۲، احیای کاتالیست پالادیوم و... با حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی که به ثبت رکوردهای جدید تولید منجر شد، قصد دارد در سال ۱۴۰۰ که از سوی مقام معظم رهبری به سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» نام‌گذاری شده، گام‌های مؤثری در مسیر پایداری و جهش تولید بردارد.
پتروشیمی شهیدتندگویان بزرگ‌ترین تولیدکننده محصولات مهم و راهبردی پلی‌اتیلن ترفتالات (PET) و اسید ترفتالیک خالص (PTA) در کشور است. این شرکت به‌عنوان بزرگ‌ترین و تنها تولیدکننده محصول زنجیره پلی‌اتیلن ترفتالات در صنعت پتروشیمی کشور ظرفیت تولید سالانه بیش از یک میلیون و ۵۸۷ هزار تن محصول متنوع از جمله گریدهای مختلف PET را دارد.


کد مطلب: 134262

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/134262/کنترل-تولید-پتروشیمی-تندگویان-واحد-برتر

نفت ما
  https://www.naftema.com