کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

افتتاح سه طرح بزرگ صنعت آب و برق

24 فروردين 1400 ساعت 10:53

صبح امروز در هفته دوم هر هفته الف_ب ایران در سال ۱۴۰۰ با حضور وزیر نیرو، سه طرح مهم صنعت آب و برق افتتاح شد.


 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو ۶ پروژه صنعت آب و برق در ۳ استان کشور امروز افتتاح شد. ۶ پروژه صنعت آب و برق به ارزش ۵۱۴.۵ میلیارد تومان در سه استان خوزستان، سیستان و بلوچستان و مازندران، امروز سه‌شنبه با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو و در قالب دومین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران در سال ۱۴۰۰ افتتاح شد.
از ۶ پروژه آماده افتتاح در این سه استان، سه پروژه برای خوزستان، دو پروژه سهم استان سیستان و بلوچستان و یک پروژه نیز در استان مازندران به صورت ویدئوکنفرانسی به بهره‌برداری رسید.
سه پروژه آماده افتتاح صنعت برق در استان خوزستان شامل "فاز اول پست ۱۳۲.۳۳ کیلوولت سردشت و خط ارتباطی آن"، "پست ۱۳۲ کیلوولت GIS بیدبلند و خطوط ارتباطی آن" و "پست ۱۳۲ کیلوولت پاک چوب و خط ارتباطی آن" است که در شهرستان‌های دزفول، ماهشهر و شوش با هدف افزایش قابلیت اطمینان شبکه، افزایش قدرت مانور و ایجاد رضایت عمومی افتتاح خواهد شد.
بر این اساس، پروژه‌های "فاز چهارم آب شیرین‌کن زاهدان" و" آبرسانی به ۲۰ روستا" جهت تامین آب پایدار و سالم ۵ هزار و ۱۸ نفر جمعیت تحت پوشش در دو شهرستان تفتان و زاهدان، دو پروژه آماده افتتاح در استان سیستان و بلوچستان است.
همچنین افتتاح "سد لاستیکی لاریم" با حجم مخزن یک میلیون مترمکعب و ۴۰ هکتار وسعت دریاچه تنها پروژه آماده افتتاح در استان مازندران است که امروز با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو در قالب دومین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران افتتاح شد.


کد مطلب: 134392

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/134392/افتتاح-سه-طرح-بزرگ-صنعت-آب-برق

نفت ما
  https://www.naftema.com