کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تامین کاتالیست‌های پرمصرف صنعت پتروشیمی

25 فروردين 1400 ساعت 15:25

مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی به تمرکز این شرکت بر تولید کاتالیست‌های پرمصرف و راهبردی اشاره کرد و گفت: با هدف تأمین نیازهای مجتمع‌های پتروشیمی کشور، تا پایان سال چند کاتالیست مهم با دانش فنی این شرکت به تولید صنعتی می‌رساند.


  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    علی پژوهان با اشاره به اینکه پلنت‌های تولید کاتالیست‌های پلی‌پروپیلن و پلی‌اتیلن سنگین (cx) در مرکز اراک شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی آماده افتتاح رسمی شده است، گفت: با هدف تأمین نیازهای مجتمع‌های پتروشیمی تا پایان سال چند کاتالیست مهم با دانش فنی این شرکت به تولید صنعتی می‌رساند.
وی درباره ویژگی‌های این دو کاتالیست اظهار کرد: کاتالیست پلی‌پروپیلن و کاتالیست پلی‌اتیلن سنگین با فناوری Cx با دانش فنی ایرانی تولید شده است و درصدد ساخت واحدهای جدید با ظرفیت تولید بالاتر برای تأمین همه نیاز کشور برای آنها هستیم.
مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی به توانمندی‌های این شرکت در بومی‌سازی دانش انواع کاتالیست اشاره کرد و افزود: این شرکت برای همکاری با شرکت‌های تولیدکننده کاتالیست‌ها و مجتع‌های پتروشیمی به‌منظور تأمین دانش فنی تولید کاتالیست‌ها و نیز استفاده از آنها در واحدهای تولیدی مجتمع‌های پتروشیمی آمادگی کامل دارد.
پژوهان گفت: شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی براساس برنامه‌ریزی‌های راهبردی خود در مسیر تدوین، توسعه و تجاری‌سازی دانش‌های فنی تولید کاتالیست‌ها و مواد شیمیایی مورد نیاز صنعت پتروشیمی، دانش مورد نیاز صنایع پتروشیمی و بهینه‌سازی فرآیندهای واحدهای تولیدی و دانش‌های موجود گام برمی‌دارد.


کد مطلب: 134450

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/134450/تامین-کاتالیست-های-پرمصرف-صنعت-پتروشیمی

نفت ما
  https://www.naftema.com