کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کشف ۳۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در قشم

10 ارديبهشت 1400 ساعت 9:42

فرمانده پایگاه دریابانی قشم از تلاش نیروهای این یگان دریایی در زمینه کشف ۳۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.


 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   سرهنگ مهدی مرادپور در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: مرزبانان این شهرستان پس از کسب خبر فعالیت قاچاقچیان سوخت بوسیله مشک‌های پلاستیکی، بلافاصله اکیپ گشت دریایی این یگان با هدف بررسی دقیق موضوع به محل اعزام شدند.
وی  با اعلام اینکه قاچاقچیان پس از مشاهده مرزبانان و رها نمودن مشک پلاستیکی از محل متواری شدند، افزود: مامورین پس از بررسی محل یک عدد محفظه پلاستیکی سوخت حاوی 31 هزار لیتر از نوع گازوئیل را به ارزش 3 میلیارد و 720 میلیون ریال کشف کردند.

دستگیری 35 تبعه خارجی غیر مجاز در قشم
فرمانده پایگاه دریابانی قشم همچنین از شناسایی و دستگیری 35 تن از اتباع بیگانه دو کشور پاکستان و افغانستان در سه روز گذشته خبر داد.
وی اعلام کرد: این افراد که بخشی از آنان قصد ورود غیرقانونی به جزیره قشم را داشتند و بخشی هم به صورت غیرقانونی در این جزیره ساکن شده بودند شناسایی و دستگیر شدند.
به گفته سرهنگ مرادپور، افراد دستگیر‌شده با هدف پیدا کردن کار به صورت غیر قانونی به این جزیره آمده و تعدادی از آنها پس از ورود به خاک کشور بر روی شناورها و کارگاه‌های قایق‌سازی و بلوک زنی جزیره مشغول کار شده بودند.
وی با تاکید بر اینکه مشکلات ورود غیرمجاز اتباع بیگانه به جزیره باید برای جامعه محلی اطلاع رسانی شود، ادامه داد: ورود غیرمجاز اتباع بیگانه می‌تواند به بخش‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و حتی سلامت جامعه لطمه وارد کند.

منبع: تسنیم 


کد مطلب: 134954

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/134954/کشف-۳۱-هزار-لیتر-سوخت-قاچاق-قشم

نفت ما
  https://www.naftema.com