کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیام مدیر عامل منطقه آزاد کیش برای روز کارگر

11 ارديبهشت 1400 ساعت 6:57

جعفر آهنگران در پیامی با تبریک روز جهانی کارگر ، از زحمات کارگران زحمتکش جزیره کیش برای رونق و آبادانی این منطقه قدردانی کرد.


  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   متن پیام جعفر آهنگران رییس هیات مدیره و مدیر عامل این سازمان به مناسبت گرامیداشت یازدهم اردیبهشت " روز جهانی کارگر " به این شرح است:
  به نام خدا
 یازدهم اردیبهشت روز جهانی کارگر را به اعضای گرانقدر جامعه خدوم کارگران جزیره زیبای کیش تبریک عرض نموده و زحمات ارزشمندشان را برای رونق و آبادانی این منطقه ارج می نهم.
در جامعه اسلامي كه بر حفظ كرامت كارگر تاكيد فراوان شده است ، گرامیداشت مقام و منزلت کارگر به یک روز محدود نيست.  کارگران گرانقدري که ضمن تلاش برای معاش خود و خانواده  با كار و ابتكار سازنده در جهت توسعه و ارتقاء کیفی توليدات داخلى می کوشند و در روند تحول اقتصادی کشور سهم شايسته ای ایفا می کنند.
در جزیره زیبای کیش نیز تلاش مسئولانه کارگران سخت کوش عامل مهمی برای  استمرار حرکت این منطقه آزاد در مسير رونق اقتصادي و دستيابي به جايگاهي شايسته در عرصه گردشگري و افزايش سرمايه گذاري است.
ضمن سپاس وافر از سعی و کوشش بی وقفه و شبانه روزی کارگران ارجمند شاغل در تمام بخش های دولتی و خصوصی جزیره کیش از خداوند متعال براي همه آنان ، سلامت،  موفقیت و بهروزی مسالت دارم.


کد مطلب: 134965

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/134965/پیام-مدیر-عامل-منطقه-آزاد-کیش-روز-کارگر

نفت ما
  https://www.naftema.com