کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خوارزمی کاتالیست های پتروشیمی رازی را ارسال کرد

11 ارديبهشت 1400 ساعت 7:25

شرکت گسترش فناوری خوارزمی با وجود کلیه محدودیت ها دومین محموله از کاتالیست های ریفرمینگ ثانویه شرکت پتروشیمی رازی را ارسال نمود.


 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   گسترش فناوری خوارزمی با وجود کلیه محدودیت های روزهای آغازین سال 1400 ناشی از موج جدید همه گیری ویروس کرونا، تعطیلی و کاهش نیروی انسانی در بسیاری از واحد ها، با همت و یکدلی کلیه پرسنل خود، تولید و تحویل دهی محصولات مورد نیاز صنایع مادر کشور را با تمام توان و بدون حتی یک روز تعطیلی در دستور کار قرارداد و به لطف پروردگار، دومین محموله از کاتالیست های ریفرمینگ ثانویه شرکت پتروشیمی رازی را ارسال نمود.
خوارزمی با اجرای این پروژه سهم خود را از بازار کاتالیست های زنجیره تولید اوره و آمونیاک کشور افزایش داد و تجربه موفق دیگری را در تولید کاتالیست های ریفورمینگ گاز طبیعی در صنعت عظیم نفت و گاز ثبت نمود. واحد های تولید اوره و آمونیاک یکی از راهبردی ترین واحد های پتروشیمیایی در سراسر جهان و از جمله کشور عزیزمان ایران هستند که تولید کاتالیست های مربوط به این واحد ها را در راس اولویت های تولید و بهینه سازی خوارزمی در صنعت نفت و گاز قرار می دهد.
مجتمع پتروشیمی رازی یکی از مهمترین کارخانه‌های تولید کودهای ازته و فسفاته و مواد شیمیایی کشور می‌باشد. اولین فاز واحدهای این مجتمع در سال 1349 به دنبال عملیات ساختمانی چهار ساله به بهره‌برداری رسید.
این مجتمع بزرگترین تولیدکننده آمونیاک، کود اوره، اسید سولفوریک و گوگرد و تنها تولیدکننده اسید فسفریک و کود دی‌آمونیم فسفات (کود مخلوط فسفات و سولفات آمونیوم) در ایران می‌باشد. این واحد علاوه بر تامین نیازهای داخلی، سالیانه با صدور گوگرد، آمونیاک، اوره و اسید سولفوریک به بازارهای جهانی، نقش ارزنده‌ای را در رفع نیازمندی‌های ارزی مجتمع و صنایع و پتروشیمی ایفا می‌نماید.
خوارزمی امیدوار است تا با افزایش قابل ملاحظه ظرفیت تولید کاتالیست های ریفورمینگ که در سال 1399 محقق شد و در سال 1400 در حال تکمیل و بهینه سازی است، کل کالای مورد نیاز پتروشیمی رازی و دیگر مجتمع های پتروشیمی را در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل دهی نماید. 


کد مطلب: 134970

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/134970/خوارزمی-کاتالیست-های-پتروشیمی-رازی-ارسال

نفت ما
  https://www.naftema.com