کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیر عامل پتروشیمی آپادانا روز کارگر را تبریک گفت

11 ارديبهشت 1400 ساعت 9:09

مدیر عامل پتروشیمی آپادانا خلیج فارس گفت: کارگران در چرخه اقتصاد کشور نقشی حیاتی دارند.


 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،     مهندس مرعشی ضمن گرامیداشت روز کار و کارگر نقش کارگران در چرخه اقتصاد کشور را امری حیاتی و مهم برشمرد.
 مدیر عامل شرکت پتروشیمی آپادانا خلیج فارس با اشاره به حضور کارگران در پیشبرد چرخه اقتصاد کشور حضور این قشر زحمتکش را عامل اصلی و مهم برای حیات اقتصادی کشور برشمرد .
مدیر عامل آپادانا خلیج فارس با اشاره به تحریم های ظالمانه اقتصادی و تاثیر آن بر اقتصاد و تولید و نیز شیوع ویروس کرونا اظهار داشت:«در این روزهای مبارزه با ویروس کرونا از یکطرف و تحریم های ظالمانه اقتصادی از طرف دیگر چشم امید خانواده بزرگ صنعت و تولیدات صنعتی به دستان پرتوان کارگران تلاشگر و خستگی ناپذیر است. عزیزانی که شبانه روز همت می کنند تا صنعت و تولید همچنان پایدار باقی بماند.»
وی همدلی و وحدت را رمز پیروزی و موفقیت دانسته و تصریح کرد:«همواره بر این باور بوده و هستیم که توفیق حاصل نمی شود مگر با همدلی و همراهی همه اعضای یک مجموعه همچنانکه تا به امروز وحدت ملی در تمامی زمینه ها خصوصاً در صنعت و تولیدات صنعتی تحریم ها را تبدیل به فرصت ساخته و با تکیه بر دانش داخلی گامهای موثر و مفیدی برداشته شده است.»
مدیر عامل آپادانا خلیج فارس روز کارگر را روز گرامیداشت از تلاش و کوشش افرادی دانست که با عزمی راسخ و همتی بلند با روحیه ی سختکوشی برای اعتلای صنعت از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند.
وی ، قدردانی از زحمات این قشر پرتلاش را مهم واظهارداشت:« لازم است در استمرار حمایت از کار و کارگران عزیز همت گماشته و قدردان زحمات آنان باشیم . اینجانب ضمن تبریک روز کارگر به تمامی کارگران زحمتکش شرکت پتروشیمی آپادانا خلیج فارس از تلاش های ارزشمند این قشر خدوم تقدیر می نمایم.»


کد مطلب: 134980

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/134980/مدیر-عامل-پتروشیمی-آپادانا-روز-کارگر-تبریک-گفت

نفت ما
  https://www.naftema.com