کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیام مدیرعامل پلی پروپیلن جم برای روز کارگر

11 ارديبهشت 1400 ساعت 13:47

مدیرعامل  و اعضای هیات مدیره شرکت پلی پروپیلن جم با انتشار پیامی روز جهانی کار و کارگر را گرامی داشتند.


 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    متن پیام به این شرح است: 

«کسی که برای کسب درآمد حلال تلاش می کند در راه خداوند قدم نهاده است » 
پیامبر اکرم(ص) 
بی تردید بخش بزرگی از جهش ها و حرکت ها در جامعه مرهون و مدیون تلاش های شبانه روزی قشر ارزشی و ارزشمندی است که همواره بی منت و با همتی استوار در راه کسب روزی حلال گام برداشته و مثال راستینی برای ترویج برکت در جامعه است.
این کارگران هستند که مومنانه و در نهایت خلوص چرخ های زیرین توسعه را به حرکت در می آورند و با توکل بر خداوند رحمان و تلاش خستگی ناپذیر می کوشند وظایف خود را به نیکوترین روش به انجام رسانده تا زمینه ساز بالندگی و تعالی در این جهان باشند.
پرواضح است که کار ریشه و پی تمامی تغییرات و سازندگی‌هاست و کارگر، مظهر کار و کلیه این حرکت هاست. بر خانواده بزرگ صنعت به ویژه خانواده بزرگ پلی پروپیلن جم واجب است که ضمن قدردانی از مقام شامخ کارگران، همواره در راه افزایش رضایت این قشر گرانقدر بکوشند زیرا ما باور داریم که با رضایت کارگران رضایت الهی حاصل می شود.  
معتقدیم که کلیه دستاوردهای شرکت پلی پروپیلن جم که موجب فخر صنعت پتروشیمی گشته است، محصول دستان کریم کارگرانی است که در سرما و به ویژه در گرمای طاقت فرسای عسلویه همواره آستین همتشان بالا بوده و به جنگ سختی ها رفته و پیروز برگشته اند.
اینجانبان ضمن گرامی داشت روز جهانی کار و کارگر بر خود واجب می دانیم قدردان تلاش های مومنانه شما بزرگواران در خانواده پلی پروپیلن جم باشیم و از خداوند رحمان برای شما این قشر برکت زا و خانواده های معززتان سلامتی و شادکامی آرزومندیم. 

با فروتنی و احترام
مدیر عامل و اعضای هیات مدیره 
شرکت پلی پروپیلن جم


کد مطلب: 135001

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/135001/پیام-مدیرعامل-پلی-پروپیلن-جم-روز-کارگر

نفت ما
  https://www.naftema.com