کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سوال از وزیر نفت در دستور کار مجلس

18 خرداد 1400 ساعت 8:49

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز طرح سوال از وزیر نفت را در دستور کار خود دارند.


 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست محمدباقر قالیباف و با حضور ٢٣١ نماینده آغاز شد.
لایحه نظام رتبه بندی معلمان، طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی و طرح اصلاح موادی از قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی در دستورکار جلسه امروز مجلس قرار دارد.
نمایندگان مجلس در ادامه طرح الحاق یک تبصره به بیمه محصولات کشاورزی، لایحه پروتکل حفاظت از تنوع زیستی الحاقی به کنوانسیون چهارچوب حفاظت از محیط زیست دریایی دریای خزر و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد بررسی وضعیت صنعت استخراج رمزارزهای جهان روا و مبادلات داخلی آن در کشور را مورد بررسی قرار می‌دهند.
گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان ملی استاندارد ایران، گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در خصوص «موارد اعلامی نقض اصول(۷۷) و(۱۲۵) قانون اساسی در موضوع سند ۲۰۳۰» و انتخاب یک نفر از نمایندگان عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات جهت عضویت در هیات‌ سه‌نفره اجرای‌ قانون اصلاح تبصره(۴)ماده(۹۵) قانون‌ محاسبات‌ عمومی کشور ‌از دیگر دستورکارهای جلسه امروز مجلس است.


کد مطلب: 136052

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/136052/سوال-وزیر-نفت-دستور-کار-مجلس

نفت ما
  https://www.naftema.com