کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پتروشیمی نهاوند به‌زودی کلنگ‌زنی می‌شود

13 تير 1400 ساعت 10:25

استاندار همدان از آغاز عملیات اجرایی پتروشیمی نهاوند خبرداد و گفت: پتروشیمی شهرستان نهاوند به‌زودی کلنگ‌زنی خواهد شد و پروژه دولومیت نهاوند تا پایان شهریورماه به بهره‌برداری خواهد رسید.


 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   سید سعید شاهرخی با حضور در شورای برنامه‌ریزی و توسعه شهرستان نهاوند، اظهار کرد: سند راهبردی و عملیاتی توسعه استان را با توجه به ظرفیت‌های منطقه‌ای و شهرستانی تدوین و تنظیم کردیم و  اقدامات بی‌بدیلی در نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام گرفته، که تا پیش از آن سابقه ندارند.
شاهرخی با بیان اینکه طی هشت سال گذشته سه سد احداث و عملیات اجرایی دو سد دیگر از جمله سد گرین انجام گرفته است، تصریح کرد: با توجه با طرح‌ها و پروژه‌هایی که در دست اجرا هستند باید گفت استان همدان اکنون به یک کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است.
وی ادامه داد: پتروشیمی هگمتانه بعد از ۱۸ سال با تلاش‌های شبانه‌روزی طی دو سال، تکمیل شد و به زودی پتروشیمی شهرستان نهاوند نیز کلنگ‌زنی خواهد شد و پروژه دولومیت نهاوند تا پایان شهریورماه به بهره‌برداری خواهد رسید همچنین مقدمات اولیه احداث کارخانه فرآوری گشنیز در نهاوند فراهم شده است.


کد مطلب: 136794

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/136794/پتروشیمی-نهاوند-به-زودی-کلنگ-زنی-می-شود

نفت ما
  https://www.naftema.com