کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

توسعه آخرین فاز پارس جنوبی با توان ایرانی

13 تير 1400 ساعت 14:32

مدیرعامل گروه پتروپارس گفت: به‌دنبال امضای قرارداد ساخت ۱۳ سری شیر ایمنی درون‌چاهی (D.H.S.V) با یک شرکت داخلی برای تکمیل چاه‌های فاز ۱۱ پارس جنوبی، برداشت از منابع گازی این میدان شتاب بیشتری می‌گیرد.


  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   حمیدرضا مسعودی با بیان اینکه طبق قرارداد امضاشده، ۱۳ سری از شیرهای ایمنی درون‌چاهی (D.H.S.V) در دو مرحله برای استفاده در فاز ۱۱ میدان گازی پارس جنوبی ساخته می‌شود، تصریح کرد: برای ساخت این مجموعه، ۱۳ هزار نفرساعت کار انجام می‌شود.
وی با تأکید بر حمایت از سازندگان داخلی افزود: استفاده از توان داخل و رشد و توسعه پیمانکاران و سازندگان ایرانی از سیاست‌های راهبردی گروه پتروپارس در ساخت و تکمیل طرح‌های ملی است.
مدیرعامل گروه پتروپارس با اشاره به اینکه امروز شاهد آن هستیم که در بسیاری از طرح‌ها به ظرفیت داخلی اعتماد شده است، گفت: خوشبختانه با اعتماد گروه پتروپارس به شرکت‌های داخلی هزینه تمام‌شده این محصول (شیرهای ایمنی درون چاهی) در کشور بسیار پایین‌تر از مشابه خارجی است که می‌تواند از خروج بی‌دلیل ارز جلوگیری کند و خودکفایی را در این حوزه برای کشور به ارمغان بیاورد.


کد مطلب: 136808

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/136808/توسعه-آخرین-فاز-پارس-جنوبی-توان-ایرانی

نفت ما
  https://www.naftema.com