کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هوا گرمتر می‌شود

28 تير 1400 ساعت 11:39

کارشناس سازمان هواشناسی ضمن اعلام ادامه بارش‌های تند در شمال و جنوب کشور گفت: دمای هوا از امروز در سطح کشور افزایش می‌یابد.


  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   «فریبا گودرزی» درباره وضعیت جوی حال حاضر کشور اظهارداشت: از امروز تا پایان هفته در اغلب مناطق کشور روند دما به صورت افزایشی خواهد بود.
وی افزود: امروز برای شمال کشور در مناطقی از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، مازندران، گیلان و ارتفاعات البرز رگبار و باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.فردا در ارتفاعات البرز مرکزی نیز همین شرایط را خواهیم داشت.
به گفته کارشناس سازمان هواشناسی برای آخر شب در فارس، بوشهر، هرمزگان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان و هرمزگان بارش شدید باران، رعد و برق همراه با وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و تگرگ پیش‌بینی می‌شود.
گودرزی ادامه داد: رویداد بعدی در سه روز آینده در برخی نقاط استان‌های سمنان، خراسان‌ رضوی، سیستان و بلوچستان و یزد است که شاهد وزش بادهای شدید و گرد و خاک خواهیم بود که سبب کاهش دید وکیفیت هوا در این مناطق می‌شود.
وی گفت: آسمان تهران امروز صاف در بعد از ظهر نیمه‌ابری، همراه با وزش باد و گاهی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.۳۷ درجه سانتیگراد دمای امروز تهران است.
 
منبع: ایرنا 


کد مطلب: 137283

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/137283/هوا-گرمتر-می-شود

نفت ما
  https://www.naftema.com