کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کشف 27 هزار لیتر سوخت قاچاق در البرز

17 شهريور 1400 ساعت 8:14

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد، گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی 27 هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در شهرک صنعتی شهرستان نظرآباد کشف شد.


 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   سرهنگ فرج الله اسدالهی با اعلام این خبر بیان داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر نگهداری مقدار قابل توجهی سوخت قاچاق در محوطه یک شرکت در شهرک صنعتی نظرآباد، بررسی موضوع در دستورکار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان با انجام بررسی میدانی ابتدا از صحت خبر اطمینان یافته و در ادامه با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا 27 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه اظهار داشت: کارشناسان ارزش سوخت قاچاق مکشوفه را حدود 3میلیارد ریال برآورد کرده اند.
سرهنگ اسداللهی در پایان با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز همواره یکی از اولویت های اصلی پلیس "نظرآباد" است، خاطرنشان کرد: شهروندان در این مسیر می توانند با اعلام اطلاعات خود در زمینه نگهداری و انتقال اموال قاچاق، از به تاراج رفتن سرمایه های ملی و سوء استفاده عده ای سودجو از حقوق مردم جلوگیری کنند.


کد مطلب: 139094

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/139094/کشف-27-هزار-لیتر-سوخت-قاچاق-البرز

نفت ما
  https://www.naftema.com