کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انتصابات جدید در سازمان منطقه آزاد کیش

18 شهريور 1400 ساعت 8:02

طی احکامی جداگانه از سوی جعفر آهنگران مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، انتصابات جدید در حوزه های اداره کل حوزه مدیرعامل و سرپرست اداره کل حراست سازمان صورت گرفت.


 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    جعفر آهنگران رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در جلسه معارفه که بعد از ظهر چهارشنبه 17 شهریور در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد؛ طی احکام جداگانه محمد ثاقب فرد را به عنوان سرپرست اداره کل حوزه مدیرعامل و زین العابدین نیکمرام را به عنوان سرپرست اداره کل حراست سازمان منطقه آزاد کیش منصوب کرد.
در احکام صادر شده از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به ترتیب خطاب به محمد ثاقب فرد و زین العابدین نیکمرام آمده است:
بدینوسیله جنابعالی را که بحمدلله از تجارب ارزنده ای برخوردار هستید با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره کل حوزه مدیرعامل بر می گزینم.
با تاکید بر اصل قراردادن روحیه تعاون و تعامل و دقت و سلامت، برای شما در ایفای نیکوی وظایف محوله از خدای بزرگ توفیقات روز افزون مسئلت دارم
ضمن تقدیر و تشکر از خدمات و زحمات جناب آقای فرامرز صحرایی بدین وسیله جنابعالی را که بحمدالله از سوابق ارزشمند و تجارب ارزنده در مناطق آزاد نیز برخوردارید به عنوان سرپرست اداره کل حراست سازمان برمی گزینم.
 انتظار دارد با کمال دقت و شفافیت با بهره گیری از همکاری همه جانبه همه همکاران ساماندهی امور مربوط و بهینه سازی و ارتقاء سطح سلامت سازمانی در برنامه‌های شما قرار گیرد از خدای بزرگ برای جنابعالی در ایفای نیکوی وظایف محوله توفیقات روز افزون، مسئلت می نمایم.
گفتنی است در این جلسه ناصر آخوندی عضو هیئت مدیره و معاون توسعه مدیریت، سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی و سرپرست معاونت گردشگری، علی عرب معاون عمرانی و زیر بنایی، معراج نادری فصیح معاون اقتصادی و سرمایه گذاری،سید علیرضا علوی رضوی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل و یوسف انصاری مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش حضور داشتند.


کد مطلب: 139123

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/139123/انتصابات-جدید-سازمان-منطقه-آزاد-کیش

نفت ما
  https://www.naftema.com