کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

صعود نیمه کاره بورس!

20 شهريور 1400 ساعت 13:59

شاخص کل بورس که معاملات امروز را با روندی صعودی آغاز کرده و توانسته بود به رقم یک میلیون و ۵۳۸ هزار واحد نیز برسد، در ساعت میانی و پایانی، روندی نزولی به خود گرفت و تا رقم یک میلیون و ۵۳۰ هزار واحد کاهش یافت.


  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   شاخص کل بورس امروز با ۴۵۱۰ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۵۳۰ هزار واحد را ثبت کرد. این درحالی است که شاخص کل با معیار هم وزن ۲۷۵۳ واحد کاهش یافت و به رقم ۴۶۳ هزار و ۳۴۵ واحد رسید.
معامله گران این بازار، ۸۳۹ هزار معامله به ارزش ۶۹ هزار و ۵۳۶ میلیارد ریال انجام دادند.
در معاملات امروز ۱۲۵ نماد مثبت و ۲۶۶ نماد منفی بودند که از میان آنها ملی صنایع مس ایران، گروه مپنا، پتروشیمی پردیس، گسترش نفت و گاز پارسیان، پالایش نفت بندرعباس، فراوری معدنی اپال کانی پارس و سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.
شاخص کل فرابورس هم با ۴۲ واحد افزایش به ۲۲ هزار و ۸۱۱ واحد رسید.
در این بازار ۶۰۰ هزار معامله به ارزش ۱۰۶ هزار و ۹۸۴ میلیارد ریال انجام شد.
به طور کلی ۹۴ نماد فرابورسی مثبت و ۱۴۶ نماد منفی بودند که از میان آن ها پتروشیمی زاگرس، فرابروس ایران، بیمه پاسارگاد و فولاد هرمزگان جنوب نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل سهامی ذوب آهن اصفهان، شرکت آهن و فولاد ارفع و بانک دی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.


کد مطلب: 139172

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/139172/صعود-نیمه-کاره-بورس

نفت ما
  https://www.naftema.com