کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جزئیات جدید شرایط اخذ مجوز تردد در تهران

22 شهريور 1400 ساعت 15:44

جزئیات جدید شرایط اخذ مجوز تردد در پایتخت توسط فرمانداری تهران اعلام شد.


  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   ایمان قربانی مشاور و مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران با اشاره به تغییرات صورت گرفته در صدور مجوز تردد در تهران اظهار کرد: همانطور که قبلا هم اعلام کردیم سایت جدید صدور مجوز تردد در تهران از صبح فردا به صورت رسمی آغاز به کار می‌کند.
وی افزود: هیچگونه مجوز حضوری برای تردد در محل فرمانداری تهران صادر نمی‌شود و شهروندان فقط و فقط از طریق سایت اعلام شده اقدام به اخذ مجوز تردد کنند.
مدیر روابط عمومی تهران به تشریح جزئیات جدید شرایط اخذ مجوز تردد در تهران پرداخت و  اعلام کرد: از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ صبح تا ۱۱ صبح مردم تهران فرصت ثبت نام برای اخد مجوز دارند. همچنین سایت اعلام شده روز‌های پنج‌شنبه و جمعه بسته خواهد بود.
وی افزود:کسانی هم که حائز شرایط باشند پیامک تایید به همراه کد پیگیری سفر بعد ازظهر همان روز برای تلفن‌های همراهشان ارسال خواهد شد.
قربانی تصریح کرد: هر پلاک خودرو در ماه یکبار می‌تواند ثبت‌نام کند و مجوز‌هایی که صادر می‌شود صرفا برای یک هفته است و پس از آن هیچ اعتباری ندارد.
وی افزود: ساکنان تهران برای در خواست مجوز به سایت taradodtehran.com که به همت مرکز فن آوری و iT فرمانداری تهران تهیه شده مراجعه کنند.


کد مطلب: 139252

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/139252/جزئیات-جدید-شرایط-اخذ-مجوز-تردد-تهران

نفت ما
  https://www.naftema.com