کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تداوم غارت نفت سوریه توسط آمریکایی ها

23 شهريور 1400 ساعت 15:50

منابع سوری از تداوم غارت نفت سوریه به دست اشغالگران آمریکایی خبر دادند که با تانکر از حومه حسکه به شمال عراق منتقل می شود.


 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   منابع محلی سورری اعلام کردند که اشغالگران آمریکایی ستونی از تانکرهای حامل نفت دزدیده شده از منطقه الجزیره سوریه را به همراه تجهیزات نظامی از طریق گذرگاه غیرقانونی الولید از حومه حسکه به داخل اراضی عراق منتقل کردند.
این منابع افزودند که این ستون متشکل از هفتاد خودرو است که در میان آنها تانکرهای حامل نفت دزیده از منطقه الجزیره سوریه مشاهد می شود. همچنین تریلی هایی که بر روی آن خودروهای نظامی هامر وابسته به اشغالگران وجود دارد از سوریه و از طریق گذرگاه غیرقانونی الولید به پایگاه اشغالگران در شمال عراق منتقل شده است.
از سوی دیگر منابع محلی در حومه تل حمیس اعلام کردند که بالگردهای نظامی وابسته به نیروهای اشغالگر آمریکایی شماری از نظامیان را از سوریه به عراق منتقل کرده اند.
این در حالی است که بامداد امروز نیز خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) از ورود یک کاروان حامل تجهیزات نظامی و لجستیکی آمریکا به سوریه از خاک عراق خبر داده بود.
سانا گزارش داده بود: این کاروان که شامل ۴۵ کامیون تجهیزات نظامی و لجستیک بود از طریق گذرگاه غیرقانونی الولید در شمال عراق وارد خاک سوریه شد. این کاروان پس از ورود به خاک سوریه به سمت فرودگاه خراب الجیر در منطقه المالکیه در شمال الحسکه به حرکت درآمد. این نخستین باری نیست که نظامیان آمریکایی به منظور غارت و چپاول منابع سوریه، تجهیزات نظامی و لجستیک را از طریق گذرگاه‌های غیرقانونی وارد خاک این کشور می‌کنند.


کد مطلب: 139290

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/139290/تداوم-غارت-نفت-سوریه-توسط-آمریکایی

نفت ما
  https://www.naftema.com