کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

محکومیت سوء قصد به مدیرعامل پتروشیمی مارون

28 شهريور 1400 ساعت 17:37

ائمه جمعه شهرستان بندرماهشهر این اقدام ناجوانمردانه بود و باید مسببین به اشد مجازات برسند.


 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   ائمه جمعه بندرماهشهر و شهرک طالقانی با محکومیت سوء قصد به مدیرعامل پتروشیمی مارون در شهر اهواز، این اقدام را بزدلانه خواندند و با اشاره به خصوصیات و خدمات عبدالمجید محمدی به منطقه، خواستار شناسایی و برخورد جدی با عاملین و آمرین این اقدام کور شدند.
غبیشاوی امام جمعه ماهشهر با ناجوانمردانه خواندن این اقدام،آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای مدیرعامل شرکت پتروشیمی مارون کرد و گفت: «لازم میدانم مردمی بودن، خدوم بودن و انقلابی بودن این نیروی بومی را یادآور شوم و قدردان زحمات و خدمات او باشم.»
امام جمعه بندرماهشهر ادامه داد: انگیزه افرادی که دست به چنین اقدام کوری زدند را نمی‌دانم اما اقدام صورت گرفته را به شدت محکوم می‌کنم و از مجریان قانون و نظم می‌خواهم موضوع را پیگیری و افراد دخیل را به دست عدالت بسپارند.
وی افزود: گاها افرادی با مشکلات مختلف به دفتر من مراجعه می‌کنند و گاها نیازمند کمک آنی هستند که در چارچوب اداری و یا شورای راهبردی نمی‌گنجد، اما هر زمان چنین مواردی داشته ایم، متوسل شده‌ایم به این بزرگوار [مهندس محمدی مدیرعامل پتروشیمی مارون] و هرگز دریغ نکرده اند و همواره کمک حال قشر محروم جامعه بودند، در واقع پتروشیمی مارون الگوی چنین خدماتی در منطقه است.
در ادامه محکومیت این اقدام کور، سید سلمان هاشمی امام جمعه شهرک طالقانی تصریح کرد: سوء قصد به مهندس محمدی همه‌ی ما را متاثر کرد، ایشان از معدود مدیران جهادی منطقه هستند و از نزدیک خدمات ایشان را دیده‌ایم، از توسعه زیرساخت‌ها در مناطق مختلف گرفته تا کمک های عام المنفعه و خیریه به افراد نیازمند که همواره بی دریغ انجام داده‌اند.
هاشمی افزود: ایشان حتی به مرکز خیریه نهاد امام جمعه کمک‌های مستمر داشتند که همه صرف رفع مشکلات مردم می‌شود.
امام جمعه شهرک طالقانی ادامه داد: کمک های معیشتی به نیازمندان، توسعه زیر ساخت های آموزشی، ساخت مدرسه و بیمارستان و توسعه مراکز درمانی و بهداشتی در مناطق محروم نشانگر شخصیت جهادی، انقلابی، مردمی بودن و تواضع این مدیر بومی و دلسوز است و این خصوصیات بارز همواره در ایشان مشهود است.
هاشمی در پایان با بزدلانه خواندن تیراندازی به مدیرعامل پتروشیمی مارون، چنین اقدامی را کار افراد جیره خوار دانست و با محکومیت آن، خواستار دستگیری و مجازات هرچه سریع‌تر مسببین این اقدام کور شد.
 


کد مطلب: 139444

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/139444/محکومیت-سوء-قصد-مدیرعامل-پتروشیمی-مارون

نفت ما
  https://www.naftema.com