کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انبار نفت اردبیل هاب صادراتی سوخت شد

30 شهريور 1400 ساعت 10:18

​مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: این منطقه با اخذ مجوز از اداره کل نظارت بر صادرات و مبادلات فرآورده‌های نفتی به عنوان هاب صادراتی سوخت در کشور تبدیل شد.


 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   سید حجت مدنی ضمن اشاره به اینکه انبار نفت شهید بهفر اردبیل به عنوان هاب صادراتی فرآورده‌های نفتی انتخاب شد، افزود: پروژه صادراتی فرآورده‌های نفتی با هدف توسعه خدمات و کمک به اقتصاد کشور و استان در دستور کار این منطقه قرار گرفت و با تلاش کارکنان و حمایت مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، برای اولین بار در انبار نفت یاد شده در منطقه اردبیل راه اندازی شد.
مدنی تصریح کرد: در مرحله اول، برنامه ریزی های لازم جهت صادرات نفت سفید به میزان 3 هزار تن توسط سه شرکت فعال در این بخش به کشورهای عراق، ارمنستان و افغانستان انجام شد و اولین محموله ۱۷شهریور ماه سال جاری از این انبار نفت بارگیری و به مقاصد یاد شده ارسال شد.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: صادرات فرآورده‌های نفتی به کشورهای همسایه زمینه کسب درآمد ارزی، اشتغال و رشد و پویایی بخش حمل و نقل در استان را در پی خواهد داشت.
مدیر منطقه اردبیل با اشاره به عملکرد و رسالت اصلی شرکت در بحث سوخت رسانی اظهار کرد: دریافت، انبارش و توزیع فرآورده‌های نفتی به مصرف کنندگان در سطح استان در حداقل زمان استاندارد انجام می شود.


کد مطلب: 139501

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/139501/انبار-نفت-اردبیل-هاب-صادراتی-سوخت

نفت ما
  https://www.naftema.com