کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس‌جمهوری در بدو ورود به بوشهر عنوان کرد:

ضرورت توسعه صنایع نفتی در بوشهر

16 مهر 1400 ساعت 11:40

رئیس‌جمهوری با اشاره به ظرفیت‌های گسترده استان بوشهر برای رشد و آبادانی گفت: برای رفع مشکلات و محرومیت‌های استان باید در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی گام‌های مؤثری برداشته شود.


  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   سیدابراهیم رئیسی امروز (جمعه، ۱۶ مهرماه) در بدو ورود به استان بوشهر با بیان اینکه پیش از انجام سفر بررسی‌های کارشناسی نسبت به وضع استان و مشکلات مردم این منطقه انجام شده است، گفت: در این سفر گام‌های ماندگاری برای رفع مشکلات و محرومیت‌های استان بوشهر برداشته خواهد شد.
وی با اشاره به ظرفیت‌های بسیار بالای استان بوشهر در حوزه‌های کشاورزی، شیلات، نخیلات و بخش نفت، گاز و پتروشیمی بر ضرورت فعال شدن این بخش‌ها در استان تأکید کرد و افزود: برای رفع مشکلات و محرومیت‌های استان باید در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی گام‌های مؤثری برداشته شود.
رئیسی تصریح کرد: انجام اقدام‌های زیربنایی در بخش آب، برق، جاده‌های مواصلاتی و به‌ویژه اتصال استان به ریل سراسری نیز از جمله اقدام‌هایی است که در این سفر نسبت به آن تصمیم‌گیری خواهد شد تا گام‌های ماندگاری برای رفع مشکلات بنیادین مردم استان برداشته شود.
 


کد مطلب: 139978

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/139978/ضرورت-توسعه-صنایع-نفتی-بوشهر

نفت ما
  https://www.naftema.com