کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اوجی تشریح کرد:

تدابیر وزات نفت برای جلوگیری از چالش گازی

16 آبان 1400 ساعت 9:19

وزیر نفت گفت: وزارت نفت با انجام تعمیرات اساسی در پالایشگاه‌ها، خطوط انتقال، ایستگاه‎‌های تقویت فشار و تامین سوخت مایع نیروگاه‌ها و اتخاذ تدابیر مناسب و هماهنگی با وزارت نیرو تمام تلاش خود را می‌کند تا سوخت زمستانه در بخش خانگی تامین شود تا با چالش گاز مواجه نشویم.


 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   جواد اوجی در تشریح نشست امروز ( یکشنبه 16 آبان‌ماه) با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، گفت: در نشست امروز گزارشی از وضعیت فروش نفت، میعانات گازی و صادرات محصولات پتروشیمی ارائه شد که خوشبختانه در تمامی این بخش‌ها در مقایسه با سال گذشته رشد و توفیق خوبی داشته‌ایم.
وزیر نفت با اشاره به اینکه در زمینه سرمایه‌گذاری‌های مورد نیاز صنایع نفت و گاز خصوصا صنعت گاز کشور برای 8 سال آینده به منظور مشاهده افزایش تولید، حفظ و نگهداشت آن گزارشی ارائه شد، ادامه داد: نمایندگان سوالاتی در زمینه تامین قیر به منظور آسفالت جاده‌ها و راه‌های روستایی مطرح کردند که با توجه به نشست‌های هفته گذشته با آقای نیکزاد و سایر دستگاه‌ها توفیقات خوبی حاصل شده است.
وی افزود: وزارت نفت با مشخص کردن قیمت VB تمامی حواله‌ها را بین متقاضیان قیر توزیع کرده و این وزارتخانه به وظیفه خود در لایحه بودجه سال 1400 عمل کرده است.
وزیر نفت در پاسخ به سوالی در خصوص اقدامات وزارت نفت در راستای جلوگیری از قطعی برق و گاز در زمستان، گفت: وزارت نفت با انجام تعمیرات اساسی در پالایشگاه‌ها، خطوط انتقال، ایستگاه‎‌های تقویت فشار و تامین سوخت مایع نیروگاه‌ها و اتخاذ تدابیر مناسب و هماهنگی با وزارت نیرو تمام تلاش خود را می‌کند تا سوخت زمستانه در بخش خانگی تامین شود تا با چالش گاز مواجه نشویم. 
 
منبع: خانه ملت 


کد مطلب: 140880

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/140880/تدابیر-وزات-نفت-جلوگیری-چالش-گازی

نفت ما
  https://www.naftema.com