کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جزئیات کاهش نرخ بلیت هواپیما

1 آذر 1400 ساعت 8:49

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: کاهش نرخ بلیت هواپیما برای مسیرهای داخلی از 2 تا 28 درصد کاهش پیدا کرده است اما برای مسیرهایی مانند تهران – بم میزان کاهش نرخ بلیت هواپیما 33 درصد است.


 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   مقصود اسعدی سامانی با بیان اینکه دامنه قیمتی بلیت هواپیما برای مسیرهای مختلف امروز اعلام شد و از ابتدای آذرماه بلیت هواپیما با قیمت‌های جدید به فروش می‌رود.
وی با اشاره به اینکه با رایزنی‌های وزیر راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشوری قرار بر این شده تا به نفع مردم قیمت بلیت هواپیما کاهش پیدا کند، افزود: از فردا قیمت بلیت هواپیما با کاهش متوسط 13 درصدی به فروش می‌رود.
اسعدی سامانی افزود: کاهش نرخ بلیت هواپیما برای مسیرهای داخلی از 2 تا 28 درصد کاهش پیدا کرده است اما برای مسیرهایی مانند تهران – بم میزان کاهش نرخ بلیت هواپیما 33 درصد است.
اسعدی سامانی افزود: البته همچنان قیمت بلیت هواپیما بر اساس قواعد آزادسازی نرخ‌ ها به فروش می‌رود و قیمت‌ها شناور است و قرار نیست به نرخ مصوب برگردیم.
 دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با تاکید بر شرط کاهش قیمت بلیت هواپیما اظهار داشت: مهمترین شرط ما برای کاهش قیمت عدم افزایش قیمت ارز است و این قیمت‌ها را بر اساس نرخ ارز بازار آزاد و دلار 28 هزار تومانی بسته شده است.
سامانی ادامه داد: قرار بر است برای جبران هزینه‌های ایرلاین‌ها با این کاهش قیمت بلیت، قیمت تمام شده پرواز را کاهش دهیم و تسهیلاتی در بخش‌های مختلف از جمله فرودگاه‌ها و ... ارایه دهد.

منبع: ایلنا 


کد مطلب: 141389

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/141389/جزئیات-کاهش-نرخ-بلیت-هواپیما

نفت ما
  https://www.naftema.com