کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مقاومت بیت کوین در کانال ۵۸ هزار دلار

5 آذر 1400 ساعت 10:26

قیمت انواع ارز‌های شاخص دیجیتالی امروز در روند معاملات در بازار‌های تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.


  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    بیت کوین بار دیگر تلاش کرد تا به بالای مقاومت ۵۸ هزار دلاری برسد، اما در عبور از ناحیه ۵۷هزار و ۵۰۰ دلار تا ۵۸هزار دلار ناکام مانده است.
قیمت بیت‌کوین در ۱۰ نوامبر به ۶۹ هزار دلار رسید، اما تنها شش روز بعد این ارز دیجیتال به زیر کانال ۶۰ هزار واحدی سقوط کرد و تا به این لحظه هنوز نتوانسته مجددا به این کانال برگردد.
همچنین هند در لایحه‌ای در مسیر ممنوع کردن فعالیت‌های مربوط به رمزارزها قرار گرفته است. براساس این لایحه قانونی، اکثر رمزارزهای خصوصی از جمله بیت کوین ممنوع می‌شوند و زیرساخت‌های عرضه ارز دیجیتال رسمی این کشور فراهم می‌‌‌شود.
بیت کوین
بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۱.۱۱ تریلیون دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۳۹.۷۱ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.
اتریوم
اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۵۳۴.۵ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۹.۰۶ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.
بایننس کوین
بایننس کوین با نماد اختصاری BNB یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۱۰۶.۲۱ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۳.۷۸ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.
قیمت ارز‌های دیجیتالی
شما مخاطبان می‌توانید، قیمت انواع ارز‌های دیجیتالی از جمله بیت کوین و اتریوم در پنجم آذر ماه در ادامه این خبر ببینید؛
ارز دیجیتال قیمت (دلار) قیمت (تومان)
بیت کوین 57,828 ۱,۷۰۸,۵۹۷,۰۱۵ تومان
اتریوم 4,428 ۱۳۰,۸۳۰,۳۷۰ تومان
بایننس کوین 622 ۱۸,۳۹۶,۸۲۱ تومان
تتر 1 ۲۹,۵۴۷ تومان
سولانا 204 ۶,۰۲۷,۷۰۱ تومان
کاردانو 1.64 ۴۸,۵۶۸ تومان
 منبع: باشگاه خبرنگاران 


کد مطلب: 141560

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/141560/مقاومت-بیت-کوین-کانال-۵۸-هزار-دلار

نفت ما
  https://www.naftema.com