کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیام مدیر عامل ایرانول برای سالروز تاسیس شرکت 

11 آذر 1400 ساعت 10:35

مدیر عامل شرکت نفت ایرانول در پیامی سالروز تاسیس شرکت را تبریک گفت.


 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   در پیام محمد زارع پور اشکذری  آمده است:
باسلام و احترام 
یازدهم آذر ماه یادآور تأسیس یکی از شرکت های خوشنام صنعت نفت است که توانست در طول سالیان مدید با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این مرز و بوم پاک در جهت توسعه و رونق اقتصادی کشور گام بردارد و بحمدلله پرچم ایران عزیز را سرافراز‌تر نماید. 
شرکت نفت ایرانول به واسطه همراهی کارکنان و همکاران عزیز و متخصص خود توانست با تکیه بر توان علمی و همتی عالی در نوزدهمین سال تاسیس خود به عنوان یکی از شرکت‌های برتر حوزه روانکار فعالیت نماید و با کیفیت برتر و تولید حداکثری دیوارهای تحریم ظالمانه را شکسته و بر فراز قله های موفقیت حرکت نماید.
بی‌شک این مهم علاوه بر زحمت و تلاش کارکنان شرکت، مرهون حمایت‌ها و راهنمایی‌های اعضای محترم هیات مدیره و مشتریان وفادار و سهام داران گرامی است.
اکنون در آستانه نوزدهمین سالروز تاسیس ایرانول  ضمن گرامیداشت این ایام خجسته و تبریک به همه همکاران تلاشگر، سهامداران ارجمند و همه ذینفعان، مراتب قدردانی خود را از تلاش بی دریغ یکایک شما عزیزان ابراز داشته و امیدوارم با تلاش و کوشش مضاعف و با همدلی و وفاق بتوانیم گام های موثرتری در تحقق برنامه ها، اهداف و ماموریت های شرکت برداریم.
سعادت، سلامت، دوام و کامیابی همه شما را از خداوند متعال خواستارم. باشد که به بلندای نام ماندگار ایرانول، روزگارانی درخشان همچون تاریخ باافتخار ایرانول برای یکایک شما رقم خورد.
محمد زارع پور اشکذری /مدیر عامل شرکت نفت ایرانول


کد مطلب: 141810

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/141810/پیام-مدیر-عامل-ایرانول-سالروز-تاسیس-شرکت

نفت ما
  https://www.naftema.com