کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

درگذشت کارکنان نفتی در سانحه تصادف

4 دی 1400 ساعت 15:15

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت در پیامی درگذشت چند نفر از هموطنان و کارکنان پیمانکاری شاغل در مناطق عملیاتی غرب کارون را که در سانحه‌ تصادف، صبح امروز (چهارم دی‌ماه) جان خود را از دست دادند به بازماندگان، خانواده آن مرحومان و همکاران این شرکت تسلیت گفت.


  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    در پیام ابوذر شریفی آمده است:
«متأسفانه باخبر شدیم که چند نفر از هموطنان و کارکنان پیمانکاری شاغل در مناطق عملیاتی غرب کارون در سانحه تصادف زنجیره‌ای در جاده خرمشهر - اهواز و در حین جابه‌جایی به محل خدمت، به لقاءالله پیوستند.
مشیت و تقدیر الهی بر این بود که دست اجل، چند نفر از هموطنان و کارکنان پیمانکاری شاغل در مناطق عملیاتی غرب کارون را از میان ما ببرد و دل همه دوستداران و همکارانشان را آکنده از غم و اندوه نماید. بدون شک غم از دست دادن عزیزان و به سوگ نشستن، صبر عظیم می‌خواهد و تحمل چنین داغی که بر دلمان نقش بسته بسیار سخت است، اما چاره‌ای جز تسلیم در بارگاه پروردگار بخشنده و رحیم نیست.
اینجانب، این ضایعه جانگداز و دردناک را خدمت خانواده‌های معظمشان، همچنین همکاران شرکت تسلیت عرض نموده و ضمن طلب غفران و رحمت واسعه الهی برای آن عزیزان، از درگاه خداوند متعال برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.
ضمناً لازم است واحد اچ‌اس‌ئی این شرکت نسبت به علت وقوع حادثه بررسی لازم را انجام دهد و به‌منظور جلوگیری از موارد مشابه برای کارکنان و نیروهای شاغل در پیمانکاران مناطق عملیاتی تمهیدات لازم صورت پذیرد که این مهم مورد تأکید مقام‌های ارشد وزارت نفت نیز هست.»
 


کد مطلب: 142591

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/142591/درگذشت-کارکنان-نفتی-سانحه-تصادف

نفت ما
  https://www.naftema.com