کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کشف بیش از 7 هزار لیتر گازوئیل قاچاق دراراک

26 دی 1400 ساعت 11:14

در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی از یک کارگاه تولیدی و یک باغ ویلا در اطراف شهرستان اراک، 13 دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف شد.


 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   محمد عقیل سلگی رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی در خصوص کشف 13 دستگاه استخراج ارز به خبرنگار  فارس در اراک گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی در تحقیقاتی، از فعالیت تعدادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال در یک کارگاه تولیدی و یک باغ ویلا در اطراف شهرستان اراک مطلع شدند.
وی اظهار داشت: مأموران پلیس پس از شناسایی این کارگاه و باغ ویلا با هماهنگی دستگاه قضائی، در بازدید از این محله‌ها، موفق به کشف تعداد 13 دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق فاقد هرگونه مدارک معتبر قانونی شدند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی با اشاره به ارزش تقریبی 2 میلیارد و 700 میلیون ریالی دستگاه‌های کشف شده، افزود: افراد دستگیر شده در این عملیات‌ها پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.
کشف بیش از 7 هزار لیتر سوخت قاچاق در  شازند 
وی همچنین بیان کرد: در عملیات ماموران انتظامی شهرستان شازند 7 هزار و 407 لیتر گازوئیل قاچاق از باک مخفی 4 دستگاه نفتکش کشف شد. 
 سلگی گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و برخورد با خودروهای حامل سوخت، روز گذشته مأموران پلیس آگاهی شهرستان شازند با همکاری عوامل حراست پالایشگاه امام خمینی(ره) شهرستان شازند به چهار دستگاه خودرو نفتکش اسکانیا که از جنوب کشور برای بارگیری نفت کوره کم گوگرد وارد انبارنفت پالایشگاه شده بودند مشکوک و هر 4 خودرو را متوقف کردند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی افزود: با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان شازند و بررسی‌های اولیه مشخص شد که وزن مخازن خودروهای توقیفی نامتعارف بوده و با تعبیه مخزنی اضافی در داخل مخزن اولیه اقدام به سوختگیری می‌کردند.
وی با اشاره به اینکه مأموران آگاهی با بررسی‌های بعمل آمده از خودروهای توقیف شده 7 هزار و 407 لیتر گازوئیل قاچاق را کشف کردند، بیان کرد: در این رابطه پروند‌ای تشکیل و رانندگان متخلف به مراجع قضائی معرفی شدند.


کد مطلب: 143204

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/143204/کشف-بیش-7-هزار-لیتر-گازوئیل-قاچاق-دراراک

نفت ما
  https://www.naftema.com