کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اختصاصی نفت ما/

مسعود اسم خانی مدیر عامل تاپیکو شد

1 اسفند 1400 ساعت 8:47

مسعود اسم خانی طی حکمی از سوی مدیر عامل شستا به عنوان مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین اجتماعی (تاپیکو) منصوب شد.


به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما "،  مسعود اسم خانی طی حکمی از سوی مدیر عامل شستا به عنوان مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین اجتماعی (تاپیکو) منصوب شد.
مسعود اسم خانی که دارای مدرک دکتری مهندسی مکانیک از دانشگاه علم و صنعت می باشد پیش از این به عنوان مدیرعامل شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات و مواد شیمیایی صنایع پتروشیمی (اسپک) فعالیت می‌‌کرد و عضویت در هیات‌مدیره شرکت پتروشیمی گچساران، مدیرعامل شرکت‌‌هایی در بخش انرژی، مدیریت در شرکت‌های گروه مپنا و عضویت در هیات‌‌مدیره انجمن علمی کامپوزیت ایران در کارنامه وی به چشم می‌خورد.
شنیده ها حاکی است با انتصاب مسعود اسم خانی و جعفر محمدی به عنوان مدیر عامل و مدیر جدید حراست تاپیکو و تاکید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تغییرات در مجموعه تاپیکو با عزل مدیران ناکارامد، متخلف و مساله دار شتاب می گیرد.
شنیده های خبرنگار نفت ما حاکی است بزودی مدیران عامل جدید پتروشیمی خراسان و نفت ایرانول نیز منصوب می شوند.
شایان ذکر است جلسه معارفه با حضور دکتر مصطفی زهتابیان، قائم مقام و عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)، مسئولیت مدیرعاملی هلدینگ بزرگ تاپیکو به دکتر اسم خانی سپرده شد.
آئین تکریم و معارفه مدیرعامل جدید هلدینگ تاپیکو با حضور اعضای هیئت مدیره و مدیران این شرکت برگزار گردید و مسعود اسم خانی فعالیت خود را آغاز کرد.
هلدینگ تاپیکو بزرگترین هلدینگ کشور از نظر تنوع محصولات تولیدی بوده و دارای 87 شرکت زیر مجموعه در صنایع نفت و پالایش،  پتروشیمی، شیمیایی، سلولزی، لاستیک  و خدمات مهندسی می باشد.
مسعود اسم خانی متولد سال  1359 و از نخبگان کشوری، دارای مدرک دکترای مهندسی مکانیک از دانشگاه علم و صنعت ایران است.
دکتر اسم خانی در کارنامه حرفه ای خود سوابق مدیرعاملی گروه پتروشیمی اسپک، رییس هیات مدیره پتروشیمی تخت جمشید، عضو هیات مدیره پتروشیمی گچساران، مدیرعاملی در شرکتهای نیروگاهی، مدیریت در شرکت‌های گروه مپنا و سازمان انرژی اتمی ایران را دارا می باشد.
تدریس در دانشگاه علم و صنعت و نگارش و چاپ چند کتاب و ثبت اختراع و بیش از 30 مقاله علمی و بین المللی در حوزه کامپوزیتهای پلیمری برخی از سوابق علمی تحقیقاتی ایشان است.


کد مطلب: 144059

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/144059/مسعود-اسم-خانی-مدیر-عامل-تاپیکو

نفت ما
  https://www.naftema.com