کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کسب عنوان برتر در جشنواره امتنان فارس توسط پتروشیمی شیراز

رشد فروش و سود پتروشیمی شیراز در سال گذشته

11 ارديبهشت 1401 ساعت 21:28

مدیرعامل پتروشیمی شیراز با اشاره به کسب عنوان واحد نمونه برتر جشنواره امتنان از کارگران استان فارس، از افزایش ۹۰ درصدی فروش و ۷۰ درصدی سود طی سال‌گذشته خبرداد.


به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما "، امین امرایی یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ضمن تبریک روز جهانی کارگر و هفته بزرگداشت مقام کارگران، به خبرنگاران گفت: موفقیت های به دست آمده توسط پتروشمی شیراز برآیند نگاه احترام به کارگران و اهمیت دادن به کارگر به عنوان بخشی از آموزه های دین مبین اسلام است که همه مدیران و مسئولان در این شرکت به آن پایبند هستند.
مدیر عامل پتروشمی شیراز با بیان اینکه نگاه به کارگر باید توام با کرامت باشد، افزود:  برنامه ریزی ها در پتروشیمی شیراز در راستای آنست که هم به تامین نیازهای مادی کارگران توجه و هم به لحاظ معنوی فضایی فراهم شود تا حقوق کارگران رعایت گردد و خانواده آنان در آسایش باشند و شان و منزلت کارگر رعایت شود.
امرایی ادامه داد: پتروشیمی شیراز در سالی که گذشت بیش از ۹۰ درصد افزایش فروش و بیش از ۷۰ درصد افزایش سود داشته که این دستاورد جز با تلاش و از خودگذشتگی کارگران زحمتکس میسر نمی‌شد، این شرکت همچنین برای تکمیل زنجیره تولید و عرضه محضولات دستاوردهای مهمی را محقق کرد که از جمله آن تولید کیسه های پروپلین در منطقه ویژه اقتصادی شیراز بوده که با تلاش کارگران انجام شده است.
وی اضافه کرد: تنوع در تولید در محصولات پتروشیمی موضوعی‌ست که در پتروشیمی شیراز دنبال شده و منجر به موفقیت کارگران این واحد تولیدی برای تداوم تولید و تعالی سازمان و تامین نیازهای جامعه بوده است. همت و مساعدت استاندار فارس برای حل مشکلات تولید و همراهی با تولید کنندگان و صنعتگران پتروشیمی در شیراز قابل ستایش است.
براساس این گزارش، استاندار فارس نیز در جشنواره امتنان از کارگر، با تجلیل از مقام کارگر بر لزوم تکریم کارگران و پاسداشت ارزش‌های کار و کارگر تاکید و اضافه کرد: کارگران نیروی محرکه پویای جامعه در راستای رشد و تعالی‌ و بازوان توانمند توسعه کشوراند که از هیچ کوششی برای شکوفایی و پیشرفت ایران اسلامی سربلند دریغ نمی‌کنند.
محمدهادی ایمانیه گفت: بی تردید رمز پیشرفت یک ملت و توسعه پایدار کشور سرمایه انسانی کارآمد، اندیشه خلاق، نوآوری و نبوغ سرشار است و کارگر در سنگر کار و تولید، با صبر و اعتقادی راسخ به عنوان نیروی محرکه‌ چرخه‌ اقتصاد، نقش برجسته و ویژه‌ای ایفا می‌کند.
ایمانیه تجلیل از کارگران را بخشی از آموزه های دینی ما برشمرد و ادامه داد: چه زیباست با ارج نهادن به مقام والای این قشر زحمتکش و همگام با شکوفایی و رشد تولید در استان، یاری دهنده جامعه اسلامی خویش باشیم.
وی با ارج نهادن به زحمات تمامی مجاهدان کارزار تلاش، کار و سازندگی، فرارسیدن هفته و روز جهانی کارگر را به همه کارگران شریف و زحمتکش، به ویژه کارگران عزیز و پرتلاش استان فارس تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد که با همت ستودنی تلاش‌گران این عرصه، شاهد افزایش بهره‌وری در تولید و رشد عمران و آبادانی ایران اسلامی باشیم.
منبع:ایسنا


کد مطلب: 145642

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/145642/رشد-فروش-سود-پتروشیمی-شیراز-سال-گذشته

نفت ما
  https://www.naftema.com