کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب:

دولت از نفت به خوزستان بودجه اختصاص داد

20 ارديبهشت 1401 ساعت 11:08

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: در این دولت بودجه خیلی خوبی از نفت به استان خوزستان اختصاص یافته و ما این بودجه را پیگیری و تامین مالی خواهیم کرد.


به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما "، علیرضا دانشی در پنجاهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اهواز در صحن علنی این شورا که با شهردار اهواز برگزار شد، افزود: در این دولت بودجه خیلی خوبی از نفت به استان خوزستان اختصاص یافته و ما این بودجه را پیگیری و تامین مالی خواهیم کرد.
وی در ادامه افزود: مناطق نفتخیز جنوب 6 استان را زیرپوشش دارد که با مرکزیت اهواز است و 70 درصد تولید کشور را بر عهده دارد. 
وی با اشاره به عدم تعاملات دستگاه ها با مناطق نفتخیز در گذشته، بیان داشت: خیلی از چاه‌های ما به دلیل عدم همکاری نهادهای مربوطه کنار این ایستگاه‌ها خانه ساخته‌اند که کار را برای خیلی از عملیات‌های فنی ما دچار مشکل کرده است. 
وی تصریح کرد: در عرصه‌های مختلف شرکت مناطق نفتخیز حضور پیدا می‌کند، در خیلی از پروژه‌های در حال اجرا اسم نفت مطرح نیست ولی حمایت نفت را همراه دارد. 
دانشی افزود: ما چیزی در حدود 80 درصد گازهای همراه نفت، مشعل‌های که در شهر اهواز می‌بینید جمع‌آوری کرده‌ایم و در تلاش هستیم تا میزان آلاینده ها را به میزان حداقل برسانیم. 
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با اشاره به خدمات این شرکت در بحث ریزگردها تشریح کرد: ما متحد شدیم 200 هزار هکتار از بیابان‌ها را درخت کاری کنیم البته در این یکسال به کندی پیش رفته ولی ما طبق قرار حتما طی سه سال به اتمام خواهیم رساند. 
وی در ادامه افزود: در دوران کرونا شرکت مناطق نفتخیز تمام قد در میدان حضور داشته و بیمارستان نفت بعد از بیمارستان رازی بیشترین پذیرش بیماران کرونایی را در استان داشت.
دانشی در پایان گفت: شرکت مناطق نفت خیز جنوب برای رفع محرومیت در این منطقه همراه تمام دستگاه ها خواهد بود.


کد مطلب: 145759

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/145759/دولت-نفت-خوزستان-بودجه-اختصاص

نفت ما
  https://www.naftema.com