کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با هدف تامین خوراک پایدار

تشکیل کارگروه‌هایی برای تأمین خوراک پتروشیمی ها

24 ارديبهشت 1401 ساعت 15:43

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: کارگروه‌هایی با همکاری مجتمع‌های پتروشیمی برای تأمین خوراک مورد نیاز تشکیل می‌شود تا در سالی که با عنوان «تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین» نامگذاری شده افزایش تولید را محقق کنیم.


به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما "، بیژن چگنی در حاشیه بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به استقبال گسترده بازدیدکنندگان از نمایشگاه نفت امسال به دلیل بهبود شرایط کرونایی نسبت به پارسال اشاره و اظهار کرد: امیدوارم نیاز بازدیدکنندگان، سرمایه‌گذاران و مشتریان کالاهای ساخت داخل در این نمایشگاه تأمین شود و از ظرفیت‌های ساخت داخل صنایع نفت، گاز و پتروشیمی استفاده کافی برده شود.
وی با اشاره به راه‌اندازی چند واحد پتروشیمی در سال‌های گذشته و افزایش ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی افزود: حدود ۲۰ درصد از ظرفیت نصب شده صنعت پتروشیمی کشور خالی است که حدود ۱۰ درصد آن مربوط به کمبود خوراک است.
مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی ادامه داد: به این منظور کارگروه‌هایی با همکاری مجتمع‌های پتروشیمی برای تأمین خوراک مورد نیاز تشکیل می‌شود تا در سالی که با عنوان «تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین» نامگذاری شده افزایش تولید را محقق کنیم.
چگنی با بیان اینکه نمایشگاه نفت مهمترین رویداد برای نمایش دستاوردهای صنعت نفت است، گفت: صنعت فعال پتروشیمی وظیفه بسیار مهمی در تأمین ارز در شرایط تحریم به دوش گرفت.
بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از ۲۳ تا ۲۶ اردیبهشت‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است.


کد مطلب: 145866

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/145866/تشکیل-کارگروه-هایی-تأمین-خوراک-پتروشیمی

نفت ما
  https://www.naftema.com