کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برگزاری آزمون استخدامی ۴ شرکت پتروشیمی پارس جنوبی

3 خرداد 1401 ساعت 13:17

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه انرژی پارس جنوبی از برگزاری آزمون استخدامی شرکت‌های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی نفت، از جمله شرکت‌های پتروپالایش کنگان، توسعه پتروشیمی کنگان، سروش مهستان عسلویه و نگین مهستان کنگان در منطقه پارس جنوبی خبر داد.


به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما "، سخاوت اسدی امروز ظهر در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: نیروی انسانی مورد نیاز این شرکت‌ها از بین متقاضیان واجد شرایط در مقاطع تحصیلی دیپلم، فوق دیپلم، کارشناسی و کارشناسی ارشد پس از برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه عمومی و تخصصی، معاینات پزشکی، با انعقاد قرارداد طبق قانون کار مدت معین تامین می‌شود.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه انرژی پارس جنوبی گفت: ظرفیت جذب در این آزمون استخدامی بیش از ۲۰۰ نفر است که سهمیه جذب در مقاطع دیپلم و فوق دیپلم به صورت صد درصد بومی استان بوشهر و در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به صورت حداقل جذب ۵۰ درصد نیروی بومی است.
وی افزود: تاریخ برگزاری این آزمون ۲۰ خرداد امسال است و اداره اشتغال سازمان منطقه ویژه پارس نظارت لازم برای جذب حداکثری نیروی بومی در آزمون استخدامی پتروشیمی را بر اساس ضوابط و مقررات انجام می‌دهد.
اسدی گفت: دفترچه آزمون در همین هفته منتشر می‌شود و نحوه ثبت نام این آزمون صرفا به صورت اینترنتی است که جزییات آن به اطلاع عموم می‌رسد؛ بنابراین کارجویان مراقب افراد سودجو به هنگام ثبت نام باشند و فریب آگهی‌های تقلبی در این زمینه را نخورند.


کد مطلب: 146062

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/146062/برگزاری-آزمون-استخدامی-۴-شرکت-پتروشیمی-پارس-جنوبی

نفت ما
  https://www.naftema.com