کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تیم امدادی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی وارد فاز عملیاتی آواربرداری متروپل شد

5 خرداد 1401 ساعت 9:48

سخنگوی شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با اشاره به همکاری تیم های تخصصی و واکنش سریع امدادی این سازمان با ستاد مدیریت بحران استان در جریان آواربرداری از حادثه ساختمان متروپل آبادان گفت: این همکاری ها هم اکنون وارد فاز عملیاتی شده است.


به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما "، محسن ادیبی رییس روابط عمومی و سخنگوی شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی اظهار داشت: تیم های عملیاتی واکنش سریع ایمنی و امداد و نجات به همراه تیم  تخصصی HSE این منطقه در اولین ساعات بروز حادثه ساختمان متروپل آبادان، وارد عمل شدند و در این رابطه همکاری ها با ستاد مدیریت بحران استان ادامه دارد.
 وی افزود: در حال حاضر، تیم های ایمنی و امدادی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در زمینه آواربرداری و نجات مصدومان احتمالی وارد فاز عملیاتی شده اند.
 ادیبی با بیان اینکه: تیم های امدادی و عملیاتی این سازمان به واسطه تجارب و سطح بالای آمادگی ناشی از اجرای طرح توانمندسازی در حوادث و شرایط اضطراری در منطقه و طرح ریزی و استقرار سامانه فرماندهی حادثه توانستند مشاوره های کاربردی و عملیاتی موثری را به عوامل اجرایی ستاد مدیریت بحران در این حادثه ارائه نمایند.
 وی افزود؛ برابر با برنامه ریزی صورت گرفته و حسب دستور مقام عالی معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی، کلیه تیم های عملیات و امداد و نجات این سازمان در راستای همکاری و ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و تا رسیدن به شرایط مطلوب بصورت آماده باش کامل بوده و همکاری و مساعدت لازم را در تامین تجهیزات و بسیج امکانات فنی و رفاهی و امداد رسانی به عزیزان این حادثه خواهند داشت.


کد مطلب: 146098

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/146098/تیم-امدادی-منطقه-ویژه-اقتصادی-پتروشیمی-وارد-فاز-عملیاتی-آواربرداری-متروپل

نفت ما
  https://www.naftema.com