کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رفتن زاکانی به دولت شایعه است

29 خرداد 1401 ساعت 11:31

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: من چیزی در خصوص رفتن شهردار تهران به دولت نه از ایشان و نه از نزدیکانشان نشنیده‌ام و ان‌شاء الله آقای زاکانی شهردار تهران خواهد ماند.


به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، مهدی چمران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه من چیزی در خصوص رفتن علیرضا زاکانی از شهرداری به دولت نشنیده ام و شایعه ای است که مطرح می شود، اظهار کرد: من از خود آقای زاکانی و نزدیکان او چیزی نشنیده ام و ان‌شاء الله، زاکانی شهردار تهران خواهد ماند.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص ارائه گزارش قرارگاه حمل و نقل در جلسه شورا هم تصریح کرد: ما هفته گذشته خواستیم شهرداری در خصوص اتوبوس و مترو گزارش ارائه دهد که در این جلسه این گزارش ارائه خواهد شد.
چمران همچنین تصریح کزد: ما هنوز اتفاق خاصی در زمینه حمل و نقل و ترافیک نمی بینیم و با کمک شهردار و دولت که باید در این زمینه فعال باشد، به دنبال این هستیم مشکلات را در زمینه حمل و نقل برطرف کنیم.
وی با بیان اینکه خاصیت قرار گاه عملیاتی بودن آن است، خاطرنشان کرد: این قرارگاه ها باید نتیجه ملموس داشته باشد و اینکه درخواست کردیم معاون حمل و نقل ترافیک گزارش ارائه دهد می‌خواهیم بدانیم چگونه عمل کرده اند و چه مشکلاتی وجود دارد. ترافیک مسائلی را ایجاد کرده و شورا موظف است در رسیدن به راه حل کمک کند؛ من هنوز امیدوارم بتوانیم کاری انجام دهیم.
چمران با بیان اینکه هنوز سامانه های شهرداری پس از حمله سایبری به طور کامل عملیاتی نشده است، یادآور شد: رمزها در حال تغییر است و چون از طریق سامانه «تهران من» نفوذ کرده اند، نیروها در تلاش هستند راه های نفوذ را در این سامانه و دیگر سامانه ها ببندند؛ کمی زمان نیاز است تا سامانه‌ها به روز شوند هرچند پرونده‌ها و مباحث مالی به قوت خود باقی است اما برای رفع اشکالات کوچک، ناچار هستند توصیه های امنیتی را لحاظ کنند.
 
 


کد مطلب: 146510

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/146510/رفتن-زاکانی-دولت-شایعه

نفت ما
  https://www.naftema.com