کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آمادگی ایران برای تامین سوخت لبنان

9 مرداد 1401 ساعت 10:44

دستیار وزیر امور خارجه با بیان این‌که ایران آمادگی دارد میزبان لبنانی‌ها برای گفت‌وگو در خصوص تامین سوخت مورد نیاز مردم این کشور باشد، گفت: هرگز دوستان خود را در روزهای سخت تنها نخواهیم گذاشت.


  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، «محمدصادق فضلی» دستیار وزیر امور خارجه و مدیرکل غرب آسیا و شمال آفریقای وزارت امور خارجه در توئیتی نوشت: جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یکی از بزرگترین تولید و صادرکنندگان انرژی در منطقه، برای کمک به مردم لبنان، در کنار آنها ایستاده است.
وی با اعلام این‌که «تهران آمادگی دارد میزبان لبنانی‌ها برای گفت‌وگو در خصوص تامین سوخت مورد نیاز مردم این کشور باشد،» تصریح کرد: ما هرگز دوستان خود را در روزهای سخت تنها نخواهیم گذاشت.
 
 فضلی پیش از این نیز در واکنش به بیانیه کاخ سفید درباره لبنان و تمدید وضعیت اضطراری درباره این کشور نوشت: آمریکا با حمایت از رژیم آپارتاید صهیونیستی و دخالت در کشورهای منطقه موجب وخامت وضعیت در آنها از جمله لبنان شده است.
وی با طرح این سؤال که بیانیه کاخ سفید چه کمکی به لبنان می‌کند؟اظهار داشت: حمایت از متجاوزین و غارت منابع زمینی و دریایی لبنان را متوقف کنید. در کنار ملت شریف و مقاوم لبنان مقابل زورگویی خواهیم ایستاد.


کد مطلب: 147465

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/147465/آمادگی-ایران-تامین-سوخت-لبنان

نفت ما
  https://www.naftema.com