کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با بحران بی سابقه انرژی در جهان مواجهیم

30 شهريور 1401 ساعت 8:00

امیر قطر در سخنرانی خود در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل گفت که پیچیدگی های درگیری میان روسیه و اوکراین را درک می کنیم و خواستار توقف این درگیری و تلاش برای راه حل مسالمت آمیز هستیم.


  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،  «شیخ تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر در سخنرانی خود در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل گفت که پیچیدگی های درگیری میان روسیه و اوکراین را درک می کنیم و خواستار توقف این درگیری و تلاش برای راه حل مسالمت آمیز هستیم.
وی بار دیگر بر همبستگی کشورش با ملت فلسطین برای رسیدن به عدالت تاکید کرد و افزود: رژیم صهیونیستی سیاست تحمیل واقعیت را در پیش گرفته است که ممکن است این سیاست قواعد درگیری را تغییر دهد.
امیر قطر با تاکید بر اینکه شورای امنیت سازمان ملل باید به مسئولیت خود در الزام رژیم صهیونیستی جهت پایان ادن به اشغالگری و تشکیل کشور فلسطین عمل کند، گفت: ما خواهان تکمیل روند سیاسی در لیبی و توافق مبتنی بر قانون اساسی برای برگزاری انتخابات در این کشور هستیم.
«شیخ تمیم بن حمد آل ثانی» افزود: ما بارقه هایی از امید در توافق طرف های یمنی درباره آتش بس موقت می بینیم و امیدواریم که توافق ملی در عراق، لبنان و سودان نیز حاصل شود.
وی ادامه داد: ما معتقد به دستیابی به یک توافق عادلانه در مورد برنامه هسته ای ایران هستیم که نگرانی های همه طرف ها را در نظر بگیرد.
امیر قطر با بیان اینکه ما از همه طرف ها در افغانسان خواهان حفظ دستاوردهای توافق صلح دوحه هستیم، عنوان کرد: ما با بحران بی سابقه انرژی مواجهیم و حدود یک میلیارد نفر در جهان بدون منبع قابل اعتماد انرژی هستند، البته تغییرات آب و هوایی و حفاظت از محیط زیست منجر به تنوع منابع انرژی در جهان در اسرع وقت ممکن خواهد شد.


کد مطلب: 148717

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/148717/بحران-بی-سابقه-انرژی-جهان-مواجهیم

نفت ما
  https://www.naftema.com