کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در پتروشیمی زاگرس برگزار شد

14 مهر 1401 ساعت 14:52

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در روز دوشنبه مورخ 11 مهرماه 1401 به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی به میزبانی شرکت پتروشیمی زاگرس با برگزار گردید.


به گزارش "نفت ما"و به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی زاگرس، مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور امام جمعه بخش سیراف، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کنگان، مدیرعامل شرکت پتروشیمی زاگرس، جمعی از مقامات منطقه پارس جنوبی و جمعی از مدیران و کارکنان پتروشیمی زاگرس و مسئولین محلی شهرستان کنگان در سالن همایش‌های مجموعه اقامتی و رفاهی پتروشیمی زاگرس واقع در سیراف برگزار شد.
بنا بر این گزارش در ابتدای این مراسم دکتر متین دیداری مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت پتروشیمی زاگرس به عنوان میزبان این مراسم، ضمن عرض خیرمقدم به میهمانان، یاد و خاطره شهدا کشور عزیزمان ایران اسلامی را گرامی داشتند و طی سخنانی از رشادت‌ها و فداکاری‌های جوانان کشورمان در زمان جنگ تحمیلی یاد نمودند.
دکتر دیداری در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله تعالی) به جنگ نرم دشمن در دوره فعلی اشاره نمودند و افزودند در شرایط فعلی دشمن از همه حربه‌ها به منظور ضربه زدن به اقتصاد کشور و متوقف کردن فعالیت‌های صنعتی در کشور استفاده می‌نماید که به حول قوه الهی در این مسیر نیز موفق نبوده است و ما در صنعت پتروشیمی کشور تمام تلاش خود را در جهت تولید و برافراشته نمودن پرچم کشورمان انجام می‌دهیم.
در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا عاشوری امام جمعه بخش سیراف، سرهنگ مهدی حسن زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) شهرستان کنگان و دکتر محمدتقی عزیزیان نویسنده کتاب باد و خاکستر نیز سخنرانی نمودند.


کد مطلب: 149024

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/149024/مراسم-گرامیداشت-هفته-دفاع-مقدس-پتروشیمی-زاگرس-برگزار

نفت ما
  https://www.naftema.com