کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نتایج آزمون استخدام تأمین‌اجتماعی اعلام شد

29 آبان 1401 ساعت 8:37

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین‌اجتماعی از اعلام نتایج آزمون استخدامی سراسری این سازمان که پانزدهم مهر سال جاری برگزار شده بود، در سایت سازمان سنجش خبر داد.


   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، ابوالفضل عفت‌نژاد،معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین‌اجتماعی از اعلام نتایج آزمون استخدامی سراسری این سازمان که پانزدهم مهرماه سال جاری برگزار شده بود، خبر داد و گفت: متقاضیانی که در این آزمون شرکت کردند؛ می‌توانند از روز شنبه مورخ 28.08.1401 جهت مشاهده نتیجه آزمون به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.
وی افزود: از آن دسته از داوطلبانی که براساس کارنامه، دارای حدنصاب آزمون کتبی بوده و جزو سه برابر ظرفیت پذیرش معرفی می‌شوند، برای ارائه مدارک و مستندات و تطبیق آن با اظهارات مندرج در فرم ثبت‌نام دعوت به‌عمل خواهد آمد و درصورت تطبیق و صحت مدارک، به مرحله مصاحبه راه یافته و در غیر این صورت یا عدم مراجعه، به‌عنوان مردود تلقی خواهند شد.
در آزمون استخدام پیمانی تمرکز سازمان تأمین‌اجتماعی سال 1401، از بین ۴۶ هزار و ۴۹۹ متقاضی، تعداد 32 هزار و 189 داوطلب در آزمون حاضر و برای استخدام پیمانی در ۳ هزار و ۳۷۶  شغل/محل با هم به رقابت پرداختند.


کد مطلب: 150272

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/150272/نتایج-آزمون-استخدام-تأمین-اجتماعی-اعلام

نفت ما
  https://www.naftema.com