کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تولید ۵۷۰ میلیون متر مکعب گاز در پارس جنوبی

24 دی 1401 ساعت 15:43

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با تلاش و اقدامات شاخص و نواورانه، روزانه ۵۷۰ میلیون متر مکعب گاز از پالایشگاه‌های پارس جنوبی فراوری می‌شود.


  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، احمد باهوش ظهر شنبه ۲۴ دی در تماس تصویری زنده با دکتر مخبر، معاون اول ریاست جمهوری، مهندس اوجی، وزیر نفت و دکتر چگنی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران ضمن تبریک به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و مادر اظهار کرد: پالایشگاه‌های سیزده گانه مجتمع با حداکثر ظرفیت و با شرایط ایمن و پایدار، در سخت‌ترین شرایط عملیاتی در حال تولید پایدار گاز هستند.
وی بیان کرد: تمام یگان‌ها و واحدهای عملیاتی مستقر در پارس جنوبی در دریا و خشکی و در یکی از بزرگترین مراکز استخراج و فرآورش گاز (مجتمع گاز پارس جنوبی) خالصانه و جهادگونه برای تامین رفاه، عزت و سربلندی مردم عزیز کشورمان بی وقفه و به صورت شبانه روزی در تلاش هستند.
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: با تکیه برتوان و دانش بومی فرزندان ایران اسلامی، روزانه ۵۷۰ میلیون متر مکعب گاز از سراسر پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی فراورش می‌شود و اکنون پالایشگاه‌های سیزده گانه مجتمع جهت تامین گاز مورد نیاز کشوردر شرایط بسیار مطلوب قرار دارد.
باهوش در این تماس زنده تصویری ادامه داد: امیدواریم ملت همیشه قهرمان و سرافراز ایران اسلامی با مصرف بهینه خادمان و سربازان خط مقدم تولید پایدار گاز را یاری نمایند تا ان شاءالله با یاری خداوند منان از این روزهای سخت عبور کنیم.


کد مطلب: 152007

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/152007/تولید-۵۷۰-میلیون-متر-مکعب-گاز-پارس-جنوبی

نفت ما
  https://www.naftema.com