کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کشف ۴۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در آبراه اروند

5 بهمن 1401 ساعت 14:00

فرمانده مرزبانی استان خوزستان از اجرای عملیات موفقیت آمیز دریابانان آبادان و کشف یک عدد چتری برزنتی حاوی ۴۰ هزار لیتر سوخت قاچاق خبر داد.


  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، سردار لطفعلی پاکباز چهارشنبه بیان داشت: در راستای طرح تشدید کنترل نوار مرزی و جلوگیری از خروج سرمایه‌های ملی و هرگونه قاچاق، ماموران پایگاه دریابانی آبادان روز گذشته در نتیجه ساعت‌ها کار اطلاعاتی موفق به شناسایی محل دپو و انتقال سوخت قاچاق در آبراه اروند شدند.
فرمانده مرزبانی استان خوزستان گفت: ماموران با اعزام به موقع و پایش دقیق محل، چهار عدد چتری برزنتی حاوی ۴۰ هزار لیتر سوخت که با جریان آب رودخانه در حال حرکت به سمت دریا بود را کشف کردند.
وی در ادامه با بیان اینکه با توجه به مه آلود بودن منطقه، ماموران فرد یا افرادی را در این رابطه مشاهده نکردند افزود: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.
سردار پاکباز با بیان اینکه تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری عوامل این پرونده ادامه دارد، خاطرنشان کرد: اعمال سودجویانه قاچاقچیان علاوه بر ضربه به اشتغال و تولید داخلی باعث خروج سرمایه‌های ملی و ایجاد مشاغل کاذب نظیر قاچاق می شود که طبعات جبران ناپذیر اجتماعی به همراه دارد از همین رو مرزبانان خوزستان با عزم جدی با این پدیده برخورد خواهند کرد.


کد مطلب: 152358

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/152358/کشف-۴۰-هزار-لیتر-سوخت-قاچاق-آبراه-اروند

نفت ما
  https://www.naftema.com