کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بهره برداری مخازن9گانه مخازن سبز پتروشیمی عسلویه

8 اسفند 1401 ساعت 6:59

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تجاری شستان از افتتاح پروژه مخازن ۹ گانه فاز دوم شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه همزمان با سفر استانی رئیس جمهور به استان بوشهر خبر داد.


  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،  مدیرعامل شستان با اعلام افتتاح پروژه مخازن ۹ گانه فاز دوم شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه بر توسعه سرمایه‌گذاری این شرکت در صنعت پتروشیمی تاکید کرد.
  افشار بازیار؛ مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تجاری شستان از افتتاح پروژه مخازن ۹ گانه فاز دوم شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه همزمان با سفر استانی رئیس جمهور به استان بوشهر خبر داد.
بازیار با اشاره به در اختیار داشتن عمده فعالیت‌های زنجیره کسب و کار و زنجیره ارزش پتروشیمی شامل مهندسی و نظارت بر ساخت، تولید محصولات، انبارش و ذخیره سازی تولید، بارگیری و صادرات و انجام بازرگانی محصولات پتروشیمی در گروه شستان افزود: در تمام زمینه های اعلام شده برنامه‌های توسعه ای را تدوین و براساس اولویت‌ها نسبت به افزایش سرمایه‌گذاری اقدام خواهد شد.
وی افزود: فاز دوم مخازن سبز یکی از همین اولویت‌ها است که از سال ۱۴۰۰ و براساس نیاز شرکت‌های تولیدی اجرای آن آغاز شد و با افتتاح آن ۴۱۴ هزار مترمکعب فضای ذخیره‌سازی محصولات پتروشیمیایی در اختیار تولیدکنندگان پتروشیمی فاز دوم منطقه عسلویه قرار خواهد گرفت.
گفتنی است شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه با سرمایه‌گذاری و سهامداری ۱۰۰ درصدی شستان از سال ۱۳۹۴ در حال ارائه خدمات انحصاری انبارش محصولات پتروشیمیایی تولیدی در فاز دوم پتروشیمی عسلویه است.


کد مطلب: 153207

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/153207/بهره-برداری-مخازن9گانه-مخازن-سبز-پتروشیمی-عسلویه

نفت ما
  https://www.naftema.com