کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

افزایش سهم صندوق توسعه ملی از فروش نفت

22 اسفند 1401 ساعت 11:27

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ گفت: در جلسه امروز کمیسیون مقرر شد تا سهم صندوق توسعه ملی از فروش نفت در سال آینده به ۴۲ درصد افزایش پیدا کند.


   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1402 کل کشور با اشاره به نشست امروز کمیسیون متبوعش گفت:‌ ایراداتی گرفته شده از سوی شورای نگهبان و هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص عموماً قابل رفع هستند و نیاز به گفت‌وگوهای مشترکی دارد که این گفت‌وگوها شروع شده است. 
وی افزود‌: ما در جلسه امروز کمیسیون تلفیق ایرادات جزئی را رفع کردیم و مهم‌ترین مسئله‌ای که امروز مورد بررسی نمایندگان قرار گرفت، بحث سهم صندوق توسعه ملی در بودجه 1402 بود که از 40 درصد به 42 درصد افزایش یافت.
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه گفت: احتمالاً شورای نگهیان تا پایان امشب بررسی کلیه تبصره‌های لایحه بودجه را به اتمام می‌رساند و ما فردا نیز در دو نوبت صبح و عصر جلسه کمیسیون تلفیق را خواهیم داشت. 
زارع ادامه داد: روز چهارشنبه نیز جلسه علنی مجلس در دو شیفت صبح و عصر به بررسی مصوبات کمیسیون تلفیق می‌پردازد و در نهایت نیز رای‌گیری صورت می‌گیرد. بنابراین نشست علنی فردای مجلس با دستور کار عادی دنبال می‌شود. 
وی خاطرنشان کرد: البته به دنبال این هستیم که جلسه‌ای به منظور بررسی ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه با اعضای این شورا داشته باشیم. عصر امروز نیز هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق نشستی را با اعضای هیئت نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برای همین منظور برگزار خواهد کرد. 


کد مطلب: 153572

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/153572/افزایش-سهم-صندوق-توسعه-ملی-فروش-نفت

نفت ما
  https://www.naftema.com