کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عرضه خودرو در بورس منتفی شد

23 اسفند 1401 ساعت 14:24

معاون وزیر صمت گفت: برای سال آینده عرضه خودرو در بورس مطرح نیست و در واقع عرضه خودرو در بورس منتفی است.


   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، منوچهر منطقی بعد از ظهر امروز در نشست خبری در محل وزارت صمت، اظهار داشت: ایران و روسیه با توجه به اینکه هر دو قبلا تولید کننده ال ۹۰ بوده اند و پنجاه درصد نیز بومی سازی در این محصول انجام داده بودند، بنابراین به زودی نیز تولید مشترک تندر ۹۰ را با هم خواهند داشت.
معاون وزیر صمت اظهار داشت: بنابراین در پارس خودرو این مدل کامل شده و در فروردین 1402 رونمایی می شود. البته بحث تولید تارا نیز در روسیه مطرح است و در حال انجام مذاکرات هستیم.
منطقی درباره عرضه خودرو در بورس اظهار داشت: ابتدا مجلس این موضوع را منتفی و شورای رقابت نیز بحث حذف عرضه خودرو در بورس را اعلام کرد بنابراین برای سال آینده عرضه خودرو در بورس مطرح نیست و در واقع عرضه خودرو در بورس منتفی است.
*  محدوده افزایش قیمت خودرو در سال آینده بین ۳۰ تا ۷۰ درصد است 
وی با بیان اینکه قرعه کشی خودرو نیز حذف شده است، گفت: بنابراین عرضه خودرو از طریق نوبت دهی انجام می شود و اگر نوبت دهی در سال ۱۴۰۲ تکمیل شد بقیه نوبت ها موکول به سال ۱۴۰۳ می شود.
معاون وزیر صمت در مورد عرضه گسترده خودرو و اینکه این خودروها در سال آینده با چه قیمتی به دست مصرف کننده می رسد؟ اظهار داشت: در این طرح خودروها پیش فروش نشده است و اعلام شده متقاضی مبلغی را واریز کند اما محدوده افزایش قیمت خودرو در سال آینده بر اساس نوع خودروها متفاوت و بین ۳۰ تا ۷۰ درصد است.


کد مطلب: 153607

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/153607/عرضه-خودرو-بورس-منتفی

نفت ما
  https://www.naftema.com