کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تمدید زمان ثبت‌نام خودروهای داخلی تا ۲۹ اسفند

27 اسفند 1401 ساعت 15:49

سخنگوی وزارت صمت ضمن ارائه توضیحاتی درباره دلایل اخلال در سامانه یکپارچه فروش خودرو برای خودروهای داخلی، گفت: زمان ثبت‌نام در سامانه برای خرید خودروهای داخلی حداقل یک روز، یعنی تا ۲۹ اسفند تمدید شد.


   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، امید قالیباف در نشست خبری اظهار کرد: از کسانی که مراجعه کردند و نتوانستند ثبت نام کنند، عذرخواهی می‌کنم‌. قول می‌دهیم تا نفر آخری که حساب وکالتی ۱۰۰ میلیون تومانی دارد زمان برای ثبت نام باشد.
وی با بیان اینکه این سامانه برای افرادی که حساب وکالتی ۱۰۰ میلیون تومانی باز کردند و لیست آن‌ها از بانک عامل رسیده بود، طراحی شده بود، گفت: اما نه تنها این افراد بلکه خیلی افراد دیگر هم وارد سامانه شدند. در ۲۴ ساعت گذشته ۵۰ میلیون نفر وارد شدند، اما این سامانه برای یک میلیون نفر طراحی شده بود. البته تا این لحظه ۳۶۰ هزار نفر در سامانه ثبت نام کرده‌اند. نکته دیگر اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۵۵ هزار حمله و از ابتدای فعالیت ۷۰ هزار حمله به این سامانه صورت گرفته است.
سخنگوی وزارت صمت در پاسخ به سوالی درباره وضعیت افرادی که حساب وکالتی خود را به نفع سازمان حمایت نکردند، گفت: با توجه به اینکه زمان فروش ایران خودرو به طرح تخصیص یکپارچه خودرو نزدیک بود، عده‌ای فکر کردند با همان حساب وکالتی می‌توانند ثبت نام کنند و آن را به نفع سازمان حمایت تغییر ندادند. این موضوع مشکل ایجاد کرده و این افراد حذف شدند.
اما به گفته وی برای حدود ۹۰۰ نفر بانک اشتباه کرده و زمان گزارش دهی استعلام درست نداده که برای آن‌ها اقدامات لازم انجام می‌شود و می‌توانند ثبت‌نام کنند.


کد مطلب: 153685

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/153685/تمدید-زمان-ثبت-نام-خودروهای-داخلی-۲۹-اسفند

نفت ما
  https://www.naftema.com